Tolker det som om de er fornøyd med utviklingen til STM siden de kommer med flere slike spill.
Ja, tydligvis. Ganske likt ser jeg. Har du sett noen patch notes på hvilke land de har SL’ et i?
Står på siden hos rovio :
Supernatural City is in soft launch starting today in the United States, Finland, Sweden, Poland, Canada, Philippines, Denmark, Spain and Lithuania, and can be downloaded for free from the App Store and Google Play in those markets.
Ah, thx! Kunne jo ha kostet på seg hele skandinavia da!
Jepp, det blir bra! I følge gjengen i player councilet så har det kommet en update i dag som adresserte at hele spillet kræsjet i Element Dungeon, og følgende tap av energy. Noe av det som har irritert meg grenseløst, men har ikke opplevd det etter patchinga. Ellers lagger serverne en del i dag, men det er vel standard i en global launch. Koser meg med å rane nykommere i PvP!
På-grensen topic : Braker løs med en stor event i spillet i helga, og om noen er gira på å prøve spillet har jeg holdt igjen et par plasser i vår elite clan (Top 30 worldwide.)
Bare gå inn på discorden vår, så fikser vi det. Det ser jeg gjerne at alle som leser dette gjør uansett, man må tydligvis ha en veldig kul discord server for å klare å rekruttere gode spillere, og atm så snakker jeg mest med meg selv! Hyggelig nok det, men drop gjerne by! @Konamixx er allerede inne, så du trenger ikke ha prestasjonsangst over hva du sier for å si det mildt.
Ellers er det en fra spillerrådet inne og lurker, og jeg driver å klager min nød over den forferdelig tungrodde prosessen med å utstyre Heroes med gear til de forskjellige formatene, det tror jeg rett og slett de må fikse skal det bli en langvarig suksess.
Er den godt synlig i app store?
La merke til at AB Friends hadde en liten oppgang i downloads i USA ( kun iOS ) og fant denne fantastiske videoen på AB sin youtubekanal :
https://www.youtube.com/watch?v=UV-lhPswjmI
EDIT:
Er det ikke en grei rapport? Øker games Y-o-Y, ser en del har slitt med det pga dopet feb-mars i fjor.
STM og DFH drar ivei litt UA, men det vsr vel ventet. Hadde håpet på bedre bunnlinje? @nofun
Ser av Inderes estimatene at de kommer inn over, så det er da noe.
Synes også rapporten var grei men hadde nok også håpet på litt bedre bunnlinje. Med 3.8 mill EUR høyere UA og siste runde med kostnader til Hatch kids skal vi kanskje være fornøyde ?
Atte Riikola er fornøyd, så da er jeg også fornøyd! Kom det inn mer utgifter på Hatch enn ventet? Har bare fått sett sånn passe på det. Det mest spennende fremover blir jo uansett om de kan klare å vokse de nye og kommende spillene.
Nei det var ikke de store kostnadene fra Hatch men gevinsten med å legge ned Hatch Kids ser vi nok ikke før i neste kvartal