Her burde overskriften være
“Radikale muslimer kjøper skytebane i Norge med utenlands finansiering”
Men det er det ikke…
Her burde overskriften være
“Radikale muslimer kjøper skytebane i Norge med utenlands finansiering”
Men det er det ikke…
Andre overskrifter som også kan være aktuelle her - men skal la det ligge.
Dropper de å avskaffe kapitalismen i tillegg må jeg nesten stemme rødt. Hehe.
De vedtok nettopp forbud mot bitcoin utvinning i Norge. Enough said…
Mye snakk om det bilaterale forholdet til Russland nå i avisene og hvordan vi skal forholde oss… Hva tenker dere? Økende polarisering mellom USA og Kina/Russland kunne jo eventuelt i verste vis ført Norge inn i en krigssone. Spesielt når vi ser USAs tilstedeværelse i Sør-Kina havet, Syria og deres sanksjoner mot Russland m.m… I mine øyne ser jeg ingen grunn i å ha nato-medlemskap, og da spesielt ikke amerikanske bombefly på vårt land.
I tillegg er vår nabo Finland (ikke med i nato) ikke blitt invadert av Russland enda. Synes at Høyre driver med unøvdendig fiendtliggjøring av Russland. Og meste av dette selvfølgelig påvirket av sjefen vår på den andre siden av Nord-Atlanteren.
nato var nok mer relevant under den kalde krigen tenker jeg da…
De er «partner» med nato. Amerikanske spesialstyrker trener i nord-Finland og har gjort det i mange år.
Samme med Sverige. B1 fløy vel fra Ørland og over store deler av Sverige på vei til de baltiske land her om dagen.
Ellers enig med du, mye unødvendig trakassering for tiden. Stor øvelse til sommeren, i Svartehavet av alle steder.
Edit: Skriveleif
De fremstår jo like korka?
Nå skal det jo sies at økende havnivå jo vil bety større problemer ved springflo f.eks., som jo kommer med økende temperatur. Så når man sier at dette er noe vi vil se mer av, så har man jo sitt på det tørre?
Folk er snøblinde om de tror gjeldsnivå skal være flat frem til 2030.
De må sannsynligvis, etter mitt syn, revidere den grafen allere til sommeren. Lol.
Det virker nesten som om at de har “kalkulert” en inflasjon stor nok til å kunne håndtere en periode med nedbetaling av lån frem til 2030…deretter bærer det på nye QE pga …
Vet ikke jeg altså. Vår fødsel nr 2 var lang og problematisk og vi satt alene på fødestuen i lange strekk fordi jordmor løpte mellom flere rom.
Det hadde vært rimelig fucked up om noen opplever å ligge mutters alene på rommet i den situasjonen, noe jeg ikke har tillit til ikke vil skje
Ja vi vil få mer ekstrem vær. Men hver gang vi får litt vær så trenger ikke det være global oppvarming fra co2 som har skylda. Vi hadde vær før menneskene overtok planeten også.
nok et slag for fødselsraten ,-Å føre en “All Sex is Rape”-politikk vil nok neppe bli godt motatt…
(all respekt for dem som er utsatt for voldtekt,-men håper bare ikke vi ser en lik greie i Sverige,der de nå bruker en App for å svare på “samtykke”)
Man kan kanskje vente med å sutre og bære seg til forslaget faktisk foreligger, da. Lovgivningen har åpenbare hull og skal gjennomgås av fagfolk. Bra!
Det er ikke bare bare å opprette et fullkommen diktatur!
se her ja…avkriminalisering blir til “Lovlig”…så begynner misforståelsene og terskelen for rusmisbruk blir enda kortere!