Det er jo nettopp det jeg og mange andre med meg forsøker å få dere som er hjernevasket av media til å se: vesten har bidratt til dette, med dine ord tvunget Russland til handling.
Tro meg: jeg er ikke pro Russland noe mer enn jeg er pro Usa eller pro Ukraina eller Spania eller Sverige.
Men jeg er ANTI propaganda, uavhengig av hvor den kommer fra.
Propaganda is the dissemination of information—facts, arguments, rumours, half-truths, or lies—to influence public opinion . Deliberateness and a relatively heavy emphasis on manipulation distinguish propaganda from casual conversation or the free and easy exchange of ideas.
ALLE her inne er påvirket av propaganda, men JEG er veldig klar over det, derfor er jeg opptatt av den delen av virkeligheten som IKKE spres i massemedia for tiden. I motsetning til mange andre.
Hvis du puster ut og roer deg ned vil du se at vesten absolutt har spilt en rolle i å skape denne konflikten og fortsatt gjør det.
Det som er i ferd med å skje er at vi får sensur istedenfor at folk kan snakke fritt slik vi gjør nå. Selv om noen innlegg på Tekinvestor blir sensurert er det ingenting i forhold til det som kan komme om vi bare står og ser på at det skjer.