Dette har de heldigvis begynt å få opp øynene for der jeg jobber. Det ble utført en test hvor alle brukere fikk en mail hvor brukernavn og passord ble etterspurt, av 380 personer som var med på testen så var det hele 38 personer som ga fra seg sine logg-in credentials… Holder liksom med 1 for å holde diverse systemer som gissel og kreve heftige løsepenger for å gjenopprette de.
På tide at flere får opp øynene for denne krigføringen.
Nå går Trump ut mot Bitcoin. Så nå kan MSM hause Bitcoin som bare juling
Her har du mer info:
Noen som husker da det ble påstått at opp til 60 % fikk senskader av covid?
Helt utrolig hvor mye løgn og fryktpropaganda som er spredd om denne stort sett helt ufarlige sykdommen.
Jeg lurte litt på hvordan man skulle få med barn i ordningen med coronapass/social credit.
Svaret er så klart at alle må ha covid-vaksine fra de blir født.
Pandemien er ikke over før hver eneste person på kloden har fått vaksinen. Til høsten kommer en ny variant og de må stenge ned samfunnet helt til alle barn også har fått vaksine. Vent og se.
75% - 85% vaksinerte holder
Hvor lang tid tar det å få vaksinert 75-85 % av kloden da?
Det vil ta årevis. Og det er selvfølgelig planen. Covidpassene/social credit er ment til å være en permanent løsning hovedsakelig for innbyggerne i Europa og USA.
Det vil bli mer kronglete å få på plass i USA, men i Europa blir det null stress. Alle som vil gjøre noe som helst må ha social credit på plass. Derfor må man også få med barn i ordningen.
Nei, når vi har vaksinert 75-85%, så trenger man ikke det, da har man flokkimmunitet. Du burde selvfølgelig være vaksinert hvis du drar til et sted med lav vaksinegrad.
Tror du Big Pharma utvikler vaksiner de ikke har planer om å selge?
Denne sykdommen er 100% ufarlig for barn.
Likevel skal man utvikle en vaksine. Hva er hensikten bak dette?
Vi får se hvem som har rett. Jeg håper det blir deg, men det blir det nok ikke.
Flokkimmunitet? De sjekker forresten bare sikkerhet for barn på 12 år og oppover for de eksisterende vaksinene.
Flokkimmunitet ja. Bare to uker for å flate ut kurven.
“Pfizer said it will test a dose of 10 micrograms in children between 5 and 11 years of age, and 3 micrograms for the age group of 6 months to 5.”
Det blir nok noe slikt som dette:
Det har også lykkes i stor utstrekning, mange jeg snakker med er overbevist om at denne vaksinen er en velsignelse fra en svært dødelig sykdom. Bare det å ta opp spørsmål rundt covid-19, dens lave dødelighet og nokså ufarlige forløp hos unge mennesker, samt å stille spørsmålstegn ved nødvendigheten av vaksiner for folk under en viss alder, gjør at folk rykker bakover for synet av en konspirasjonsteoretiker på høylys dag.
Jeg hadde aldri trodd at propaganda kunne være så uhyre effektivt, men det er det altså. Oppfølgningsspørsmål om hva slags undersøkelser disse personene selv har gjort blir som regel fulgt opp med at de ikke har nok kunnskaper til å kunne ta egne vurderinger, eller at de ikke orker. De stoler altså blindt på de samme aktørene som har stemplet og latterliggjort alle de som holdt lab leak-teorien for sannsynlig fra dag én. Det klarer ikke jeg å gjøre blindt lenger i hvert fall, de har jo allerede oppført seg som mørkemenn, så de fortjener dermed ingen ubetinget tillit.
Nå kan det hende det som gjøres i samfunnet med vaksiner og koronapass til alle er riktig, men dette handler om å stole blindt på hva som blir fortalt, og legge igjen all kritisk tenkning ved dørstokken. Med slike innstillinger til de som bestemmer og med media som casher inn på å fungere som megafoner for myndighetene har vi ingen garanti for at det som skjer er det riktige, det kan like godt være helt feil.
Vi savner fortsatt generelle vurderinger fra myndighetene på hva som har ligget til grunn i risikovurderingene knyttet til kost/nytte av lockdowns, til tross for at dette er blitt lovet og etterspurt utallige ganger. Men de trenger jo ikke gi oss dette dette, for de kan jo bare banke i bordet og si at sånn er det. Sånn var det med koronapasset også, til tross for at over 10 000 nordmenn sendte inn høringssvar med advarsler om hvor dette potensielt kan ta oss.
Gulfeber er i motsetning til covid en farlig sykdom som også rammer barn.
Helt enig. Folk går fullstendig i zombie-modus hvis man prøver å diskutere covid med dem.
Enten er det “jaja men myndighetene vet nok best” eller så blir folk skikkelig sinte og sure.
Synes det er helt utrolig at folk ikke klarer å reflektere det aller minste rundt noe som har forandret livene til alle i hele verden. Og at man ikke tenker litt over at absolutt alt som er blitt fortalt om hvor farlig og dødelig viruset er har vist seg å ikke stemme.
Det er jo ganske mange som tar influensavaksine hvert år, og med barn i barnehage/skole, så er sjansen for å bli smittet ganske stor. Dama har tatt influensavaksinen, rett og slett fordi hun ikke orket tanken på å ha influensa og passe på to kids samtidig (hun var da alenemor). Denne vaksinen ser ut til å ha være rimelig effektiv og med minimale bivirkninger.
Så, kunne de bare fått laget en norovirus-vaksine og en influensa-vaksine etter samme mal, så hadde jeg vært fornøyd.
Nå bor jeg i en mindre by i Norge og har egentlig fått gjort mer eller mindre ting som vanlig, så for meg så har ikke Covid-19 vært noe stort stresselement.
Men til tross for at influensa dreper langt flere enn covid så har det aldri vært snakk om å lage et permanent “influensa-pass” og stenge ned samfunnet. Eller å vaksinere barn og unge.
Du sammenligner hvor mange influensa dreper uten tiltak mot antallet covid-19 har drept med massive tiltak og kommer til konklusjonen at covid-19 er mindre dødelig?
Ja og det er et godt tilbud til de som ønsker det. Jeg husker selv den forrige influensaen min og det var ikke til å spøke med, det var skikkelig “man flu” i godt over en uke. Disse har vel også litt lenger historikk i bruk og vi kan sånn sett si litt mer om langtidsvirkningene. Nå er sannsynligvis også covid-vaksinene trygge, men det er flere politiske problemer som gjør at det ikke nødvendigvis er dumt å være litt skeptisk. Vi vet at det politiske presset på både utviklingen av vaksinene, samt utrullingen av dem, har vært enormt, og det gjør også at rommet for feil kan være større. Jeg mener derfor det mest naturlige er å vaksinere dem med stor risiko for død eller alvorlig sykdom av covid, og at det er opp til den enkelte å velge å vaksinere seg, uten koronapass.
Jeg vet at delstater i USA som har hatt få tiltak har hatt omtrent nøyaktig like smitte- og dødsfall som delstater med massive tiltak.
Å påstå at vi har hatt lave dødsfall på grunn av tiltakene er en teori som hverken kan bevises eller motbevises. Og det er fint for politikerne. Derfor holder de på tiltakene så lenge som mulig, ellers kunne man fått data som tyder på at tiltakene er helt unødvendige.