Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 3

Så enig, så enig!

Og alle skrullene som jobber hardt med å spre mølet på sosiale medier. Her er et par eksempler:
https://m.facebook.com/KariJaquesson
https://m.facebook.com/sissel.halmoy
Andre?

Bli med og rapporter dem, en skjebne værre enn døden for dem å bli utestengt :laughing:

2 Likes
1 Like

Hørte jeg rasjonering av Diesel?

4 Likes

3:10 drept eller såret.

8 Likes
3 Likes

Synest det er bra at vi får lese om disse løgnene. Da ser vi galskapen!Bedre det enn at det blir ulovlig. Steigan har personlig møtt både Mao og Pol Pott. Har lenge vert en beundrer av Putin! Får det stadig vanskeligere med å ro seg ut av dette og kildene han bruker er ganske så ukjente og radikale både fra ytre høyre til ytre venstre. La Steigan få rulle seg i søla! Ikke vanskelig å avsløre løgnene!

9 Likes

Jeg er litt nysgjerrig - hva mener du PST skal ta tak i?

Det er godt jobbet av Steigan å legge Russland sin oppførsel de første to - tre dagene til grunn for artikkelen og så bare ignorere at de etter det har byttet taktikk til å prøve å jevne byer med jorda.

9 Likes

pansarskott til alla :sweden:
Dette er etter 5000 fra før.
Vi kan ikke stå og se på dette som :norway: send NSM/NASAM!

12 Likes

Hitler meislet sitt navn inn i historiebøkene i Stalingrad, Putin får sitt i Kiyv!

5 Likes

Det håper jeg virkelig ikke. Stalingrad ble jevnet med jorden, tatt av Hitler og så tatt tilbake av Stalin. Mariupol er dessverre omtrent der nå.

1 Like

Klarte aldri å ta Stalingrad da.

1 Like

Tilbakeviste dette tidligere i dag, men her er det litt ny info. Spørsmålet er om de faktisk kommer til å krysse grensen. Som hviterusser er det vel tryggere å gjøre opprør mot Lukashenko enn å rykke inn i Ukraina.

Lukashenko binder samme hva ukrainske tropper ved å ha styrker på grensen.

Jeg glemte å nevne at det er per system.
Større skip kan ha flere systemer.
Og samtidig seiler slike skip sjelden alene…

NSM flyr lavt.

Men 8stk på et fly er ikke realistisk.

F35 er en pref platform og den tar kun 3.

Men.

Øst for Kyiv er det også gjort store fremskritt.

3 Likes

Veldig bra om de klarer å pushe de bakover. Nå blir de kartene en del feil, siden russerne ikke kontrollerer annet enn hovedveien og kanskje litt utenfor. Er nok en del ukrainske soldater som opererer i de røde områdene.

Det er jo vært snakk om at det er så veldig mange russiske soldater som overgir seg eller deserterer. Leste for et par dager siden at Ukraina hadde tatt ca 1000 POW. Ikke akkurat så mye. Er det isåfall veldig mange russiske soldater som går rundt på egenhånd i Ukraina.

2 Likes

Ja mange av kartene er direkte missvisende fordi de ikke viser at russerene såvidt kun har veien.

Vanskelig å si hvor mye som stemmer, dog.

3 Likes

ingen tvil om at Irpin er tatt tilbake og sivil myndighet jobber med å opprette ro og orden.

4 Likes