Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 3

Dagens beste nyheter!

12 Likes

Viser bare at den sinsykt dårlige propagandaen igår var fake.

Og det viser hvor sykt mye russland sliter i mauriopol. Selv om de er numerisk overlegne.

4 Likes

Må sees!

6 Likes

ca 1000 switchblades, skal sendes. rimelig fett :smiley:

11 Likes
1 Like

Ja men de trenger vel 50 000.

Alle disse flyene russerene har linet opp. Kan de bli skutt ned?

UKR har masse ulike våpen. + at det ikke finnes såå mange Switchblades.

RUS har tapt masse fly. Ukraina har mye manpads og lettere luftvern som fungerer bra mot lavtflyvende bombefly. KAn de skyte ned alt? aner ikke. Men russerene viser foreløpig mye mindre fly enn det man rtodde de hadde.

En historie i 3 bilder.



3 Likes

Langlesning.

3 Likes

Ondskapen når stadig nye lavmål. For noen svin. Jeg hater Russland noe så inni h….
Jeg håper virkelig ikke at de russiske soldatene blir drept, kun ubrukelige som soldater!

2 Likes

Zelenskyjs rådgiver har helt rett:

« Hvis Russland skal bli holdt ansvarlig, må de tape krigen på en slik måte at regimet deres kollapser, og en ny regjering stiller dem for retten. Eller at det internasjonale samfunnet tar kontroll over Russland.»

Send inn masse avanserte våpen.
Eneste alternativ er at Nato går inn. Vil vi unngå dette må våpenhjelpen trappes opp betydelig.
Send en sverm av Reaper droner. Ru vil ikke kunne vite om de er styrt fra Ukr eller Arizona.
Send all the motherfuckers to hell!

16 Likes

Dårlig tegn at selv Russere som har tilgang på media forsvarer Putin.

9 Likes

Jeg mener det er helt med på at det som henger der er innafor.

Vi mener det er veldig innafor ytringsfriheten, og at et flagg aldri vil være hatytring.

Dette blir jo veldig rart. Hadde det vært greit med et hakekorsflagg? :crazy_face:

4 Likes

Det er bare å sende denne russer møkka tilbake hvor den kommer fra,bør være rimelig enkelt.

3 Likes

Du trenger jo ikke vri på det. Hun mente vel en nasjons flagg, og tenkte ikke på at noen kunne mistolke det for argumentasjonens skyld.

2 Likes

Jeg får ryggmargsrefleksen at dette kvalifiserer til utvisning med gratis billett akkurat til rett over grensa til russland.

Litt filosof i dag, så er det ikke vanskelig å tenke seg at psykologien bak sunk cost fallacy gjelder nasjonal tilhørighet som så mye annet. Den er nesten alle skyldige i, så mulig det får tilgis noen yttringer gjort i affekt.

7 Likes

"Kvinna reagerte også på at det på utsida henger et stort banner i fargene til det ukrainske flagget for å opplyse om det som skjer i Ukraina.

– Gutten syns det var skummelt, og mammaen ville at vi skulle fjerne det fordi hun mente det var hatytringer. Vi mener det er veldig innafor ytringsfriheten, og at et flagg aldri vil være hatytring"

Gutten synes det var skummelt med ukrainsk flagg, moren mener det er hat ytringer, hva mener moren og gutten om drapene på barn, og voldtekten av mødrene deres tro?

8 Likes
1 Like

For ikke å nevne voldtektene av barn…

1 Like
6 Likes