Putin kalte Zelenskyj for nano nazist…, noen som hvet hva det betyr?
Har personlig aldri hørt ordet nazist brukt i den sammenheng.
Det er helt sant at USA har provosert Russland i årtier med “rakettskjold” strødd langs grensen deres og opprustning mot Russland, men når Russland har tendenser til å skulle spre seg ut over sine egne grenser viser det seg å være grunnlag for en slik tilnærming.
Kun 30% av Russland pr dd grenser mot et Nato-land
En veldig liten nazist!
Den kaldeste skulder:
Seriøst, hvor lang tid tar det egentlig for denne kolonnen å nå Kiev?
Har jo vært på vei i flere dager nå
Tror nesten general Magomed Tushayev også kan settes på listen over fake news, Ramzan Kadyrov la ut video av han i dag tidlig på Telegram.
Ok, takker for info, lærer noe nytt hele tiden, livet er en lang læreprosess😊
Eh, jo:
President of Poland Andrzej Duda: “Gentlemen, as Secretary General has now said, we are not sending any jets to Ukraine because that would open a military interference in the Ukrainian conflict. We are not joining that conflict. NATO is not a party to that conflict.”
Lurer jeg på også, og hvorfor har det ikke vært noen framstøt for å ramme denne kolonnen? Burde vel være mulig å kyle noen javelin inn i tankbilene med drivstoff?
Det var egentlig bare en dårlig spøk Olav, jeg aner ikke hva han mener med «nano nazist»
Det er riktig at de ikke sender fly, men det betyr ikke at de ikke lar ukrainere hente fly i Polen😏
Det var vel “Neo-Nazi” ikke “Nano Nazi”
Jo. Er åpenbart utelukket.
Dette er svar på spørsmålet: “Then, I think it is for President Duda to answer the question about Potential Polish planes being made available For the Ukrainian Air Force”
Hvis man oversetter “nano nazi” så blir det vel “dvergnazist.” Fordi han ikke er så høy? Jeg aner ikke hva kilden er, men det logiske ville vært neo-nazi ja. Spiller vel egentlig liten rolle.
Ikke spøk med nanonazisme samme dag som NANO la frem Q4 med 0 rekrutterte pasienter.
Ser du ikke hva de sier? De snakker om å flytte fly inn i Ukraina. De sier ingen ting om det som tidligere har blitt nevnt: at ukrainere henter flyene selv fra Polen. Nøklene står i tenningen.
Det har nok aldri vært aktuelt å operere ut av et NATO land.
Kan jo være, har sikkert lest feil i farten