Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Originalposten: https://mobile.twitter.com/maryilyushina/status/1567075593627308033

Putin beveger venstrearmen når han går, mens høyrearmen henger rett ned. Alt er nok tipp-topp med helsen her.

50k på øvelse fra russisk side? Jeg tviler litt? :thinking:

5 Likes

Jeg synes det går litt over styr når alt av bevegelser og kroppsspråk fra Putin skal tolkes. Velger man en annen videosnutt fra den samme seansen får man et litt annet inntrykk

2 Likes

Det lyser jo et godt organisert, moderne militære av disse bildene ser du vel! God stemning er det og! Og Putin er i sin livs beste form. Har legger hvem som helst i bakken med høyrehånden på ryggen, evnt ned langs siden.

Nazda rovje :beers:

6 Likes

Biden virker skrøpligere enn Putin hvis det var poenget ditt :stuck_out_tongue:

Dette er kanskje et mer relevant innlegg rundt øvelsen:

2018 - fullt av tanks, 2022 - ikke en tanks å se. Alt er i Ukraina. (Det første to bildene er fra 2022, resten fra 2018)

7 Likes

Lurer på om russerne har tenkt å gjøre noe mer enn å skru av kraftverket. Skal ikke mye eksplosiver til for at det vil ta lang tid å reparere.

3 Likes

Retningstyrt ladning gjennom hver turbin så kan de aldri brukes mer.

1 Like

Russerne bruker atomkraftverket for og skape kaos ,det at Biden ikke vil sette russland på terror lista er en stor feil.

6 Likes

Godt å se at Norge også har levert større mengder ammo.

18 Likes

8 Likes

Det er KGB-gangen. Høyrearm alltid ved pistolen. Ser det på alle KGB-folk fra langt tilbake.

1 Like

Er det vanlig hos KGB å tviholde på bordet med høyrehånden også? :thinking:

3 Likes

Det er KGB-grepet. Det er symbolikk for at du har ballegrep på hele bordet - alle som sitter rundt.

Nei, tulla bare. Det er alzheimer.

4 Likes

Kanskje ikke, men jeg tror først og fremst han er litt blyg og sosialt utilpass, til tross for posisjonen han har.

4 Likes

Godt å se at Norge bidrar med det vi kan, nå blir det sikkert slutt på krigen, hvis ikke sender vi mer ammo :slight_smile:

2 Likes

Gepard vognene fra Tyskland skyter jo også med helt fersk norsk 30mm ammo ;D

3 Likes

Jeg aner en smule sarkasme…?

1 Like

Noen tror at krigen tar slutt om Putin bare får anektere Ukraina, da skal han bare henrette alle han ikke liker så er det fred!.

9 Likes

Anbefalt tråd.

Spent på Talen ikveld.

4 Likes

Og neste land på listen til putin da hadde vært Moldova. Det er klart at putin skulle ha vert stoppet når han tok Krim.

7 Likes

Ikke glem Polen og Baltikum.

1 Like