Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Er maaaaaange timer lagg på offentlig info som vi ser på twitter.

Om det er russere igjen i izyum er de fuuucked.

Fikk se bilder av ukrainere som heiste flagg i oskil :smiley:

Er Oskil faktisk tatt er Izyum isolert.

7 Likes

Link?

Kom fra bekjente på slagmarken.

Er derfor jeg kan si at offentlig info lagger så sinsykt. Tipper det kommer biler ut om mange timer.

5 Likes

Shit… dubagr såpass nære folk oppi der. Vi skulle samle inn noe til de

Jobber med en Ukrainer for tiden som er litt aktiv på Telegram, virker som om han får med seg det meste lenge før jeg ser det på Twitter ja. :sweat_smile:

4 Likes

Alle har en ukrainsk venn om dagen :upside_down_face: :ukraine:

4 Likes

Tror mange som er aktive i denne tråden har en link til Ukraina, så ikke usannsynlig det😄

3 Likes
3 Likes

Yep, bygde opp et team der nede for 3år siden. Hatt ekstremt mye kontakt med dem siden krigen startet.

14 Likes

Denne illustrerer godt hvordan russerne er totalt overkjørt:

3 Likes

Litt ruzzisk fredags-underholdning tonesatt av Benny Hill:

9 Likes

Fantastisk!

Det der kommer til å bli en klassiker!

1 Like

Har ikke ord når jeg skal beskrive hva jeg mener om russere etter invasjonen . Det må være det mest onde degenererte folkeslaget på jord.

Han beskriver situasjonen som veldig vanskelig og sier at personell er blitt torturert og banket opp. Han anslår at rundt 200 ansatte ved kraftverket har blitt pågrepet, og sier at to av dem døde etter å ha blitt slått og skadd.

8 Likes

Ser ut som offensiven stopper i Kupiansk. Det kan vel være at Ukraina begynte å bli litt strukket.

5 Likes

Kan også være at det var målet for offansiven. Det er et EKSTREMT viktig knutepunkt for jernbane i hele Donbas.

Så tar de den byen og stopper jernbanen kan de fort jobbe videre andre plasser.

6 Likes

Ting skjer :smiley:

Ingenting overrasker meg lengre, kan også være SOF eller Lokal partisangruppe.

6 Likes

5 timer gammel. Så sikkert fra imorges sånn egentlig.

Ingen tvil om at UKR får ordnet seg en SVÆRT fordelaktig frontlinje etter denne offansiven. Ikke bare har de laget et massivt brohodet. Men de har nå pusha helt frem til innsjøen og pusher nå sørover. Så faren for å bli fanget blir mindre og mindre.

6 Likes

Hvis det stemmer at det er 10k russere i izyum… pooor sods

9 Likes

Så denne var postet for noen timer siden angående oskil.

3 Likes