Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Er det @WarMonitor3 som gjelder hvis man vi ha krigen minutt for minutt?

Jeg er litt redd for dette bildet som tegnes av at Russland ikke har kontroll, fronten deres kollapser og de evakuerer Krim. Det blir vanskelig å forstå hvordan en så stor krigsnasjon har kunnet mislykkes så tilsynelatende fundamentalt.

1 Like

Planlegger Lavrov å hoppe av i USA ?

Rett i fengsel med han!

2 Likes

Korrupsjon.
Både økonomisk, organisatorisk og kulturelt.

Den kilden jeg liker best er https://twitter.com/PhillipsPOBrien, men han er ikke den mest mest/kjappest info.

Hmm, kanskje står det enda verre til med russerne enn jeg trodde?

5 Likes

Husk at de sloss mot Ukraina da, ikke akkurat et U-land, som Russland har vært lenge. Vel, nå kan vel også det diskuteres etter all jævelskapen Russland har fått utredet, men de var i den minste ikke det før Russland kom inn.

2 Likes

Putler sliter nå!!

3 Likes

Borgerkrig i Russland neste?

1 Like

Btw, så en tweet, finner den ikke igjen nå om de som jobbet med ukrainsk logistikk. De var i gang med å sjekke jernbanenettverket slik at de kunne bruke det til sin egen logistikk.

Det er umulig å argumentere med apekatter.

“I mine øyne har den spesielle operasjonen i Ukraina og Donbas blitt til en krig gjennom de siste to månedene, en krig erklært mot oss av USA, Europa og Nato, sa kommunistpartiets leder Gennadij Ziuganov.”

Det er altså vi som startet denne krigen.

5 Likes

De laveste tallene jeg har sett på artilleri hittil. Det vil normalt sett si at Ukraina ikke kjører over russiske stillinger nå.

1 Like

Sikkert gammelt nytt, men hørte på radioen at så mye som 30.000 Russiske soldater forhandlet om og overgi seg. (Kherson området)

2 Likes

Ta tilbake Krim nå og så ta litt av Russland i en spesialoperasjon.

7 Likes
9 Likes

Det er da klassisk kommunistlogikk det der. En eventuell revolusjon er også selvforsvar. Gamle RV benyttet samme logikk når de forsvarte seg mot anklager om væpnet revolusjon.

2 Likes

Overrasket over hvor mye Russland sliter med våpenlagrene sine. 6måneder krig og de må på handletur. Det er ganske krise.

9 Likes
3 Likes

Det kalles rushtrafikk