Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Krig og eskalering av krig i form av den delvise mobiliseringen, objektivt sett er dette en humanitær krise. Ferdig snakket.

Folkemord og konsekvensene av det er også en humanitær krise.

Ser ikke hvorfor du legger til den siste delen der?

1 Like

Nå har det vært folkemord siden dag 1.
hadde det bare vært en humanitær krise ville det vært enkelt å løse.

Rolig nå, ingen som har nevnt noe med «bare».

2 Likes

@Evilfreud Ærlig talt. Det er jo uansett en humanitær katastrofe når titusenvis av mennesker dør, ukrainere og russere.

3 Likes

Hadde jeg vært soldat som kunne bli innkalt ville jeg heller blitt arrestert. Ergo har de ingenting å tape på å protestere.
Når mange nok går i gatene vil hver enkelt føle seg tryggere. Så ender regimet som i Romania.

11 Likes

Helt klart avgjørende for russerne! :+1:

2 Likes

Litt gode nyheter, Azovstal forsvarerene var jo både politi, marines, Azob bat og andre.

Tviler på Russland kommer til å frigi noen fra azov i live, men det er godt å se at noen av de andre heltene får friheten.

5 Likes

Det har vel utelukkende vært kjipt å være russer de siste 4-500 årene.

På den annen side er det teoretisk mulig å lage vodka av sagflis og bark, så den jevne russer merker neppe noen forskjell…

5 Likes

Var det noen som sa “delvis mobilisering”?

1 Like

Viser hvor stor iver det er etter å bli med. :crazy_face:

Var slik før, men den kollektive personlighetsforstyrrelsen synes kurert.

15 Likes

Dette gjelder visstnok Aiden Aslin, for dem som husker ham, også. En av azov-krigerne som hadde fått dødstraff.

4 Likes

Oi! det hadde jeg ikke trodd.

Kan det være britisk press? Han er ganske sterk PR win å få frigjort.

1 Like

Den kollasjen der sier det meste!

1 Like

press via kronprinsen i saudi-arabia (!). Rart dette ikke får mer oppmerksomhet, kanskje litt tidlig å fa bekreftet.

1 Like

Korigerer meg selv.

https://twitter.com/cossackgundi

Han var Marine ikke azov Bat.

1 Like

Ja, det stemmer vel. Jeg tenkte mer på at han var en av dem som holdt skansen i Mariupol.

1 Like
2 Likes
16 Likes

Krigsfangene ser friske ut. Bra.

2 Likes