Krig og eskalering av krig i form av den delvise mobiliseringen, objektivt sett er dette en humanitær krise. Ferdig snakket.
Folkemord og konsekvensene av det er også en humanitær krise.
Ser ikke hvorfor du legger til den siste delen der?
Krig og eskalering av krig i form av den delvise mobiliseringen, objektivt sett er dette en humanitær krise. Ferdig snakket.
Folkemord og konsekvensene av det er også en humanitær krise.
Ser ikke hvorfor du legger til den siste delen der?
Nå har det vært folkemord siden dag 1.
hadde det bare vært en humanitær krise ville det vært enkelt å løse.
Rolig nå, ingen som har nevnt noe med «bare».
@Evilfreud Ærlig talt. Det er jo uansett en humanitær katastrofe når titusenvis av mennesker dør, ukrainere og russere.
Hadde jeg vært soldat som kunne bli innkalt ville jeg heller blitt arrestert. Ergo har de ingenting å tape på å protestere.
Når mange nok går i gatene vil hver enkelt føle seg tryggere. Så ender regimet som i Romania.
Helt klart avgjørende for russerne! 
Litt gode nyheter, Azovstal forsvarerene var jo både politi, marines, Azob bat og andre.
Tviler på Russland kommer til å frigi noen fra azov i live, men det er godt å se at noen av de andre heltene får friheten.
Det har vel utelukkende vært kjipt å være russer de siste 4-500 årene.
På den annen side er det teoretisk mulig å lage vodka av sagflis og bark, så den jevne russer merker neppe noen forskjell…
Var det noen som sa “delvis mobilisering”?
Viser hvor stor iver det er etter å bli med. 
Var slik før, men den kollektive personlighetsforstyrrelsen synes kurert.
Dette gjelder visstnok Aiden Aslin, for dem som husker ham, også. En av azov-krigerne som hadde fått dødstraff.
Oi! det hadde jeg ikke trodd.
Kan det være britisk press? Han er ganske sterk PR win å få frigjort.
Den kollasjen der sier det meste!
press via kronprinsen i saudi-arabia (!). Rart dette ikke får mer oppmerksomhet, kanskje litt tidlig å fa bekreftet.
Ja, det stemmer vel. Jeg tenkte mer på at han var en av dem som holdt skansen i Mariupol.
Krigsfangene ser friske ut. Bra.