Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Jeg tror du har ganske rett. Er nok solgt veldig mye deler privat og uoffisielt av de som har hatt ansvaret for lagerområdene.

4 Likes

Ser ut som den andre delen av broen har fått kjørt seg litt også.

Jeg hadde lett stått over å kjøre på den merker jeg.

12 Likes

Forhåpentligvis så slutter krigen med at noen andre tar over makten i Russland og kaller hjem alle styrker. Så får man ta et oppgjør derfra.

8 Likes

3-4dager ventetid om du skal flytte lastebilen din over til krim.

8 Likes

Ru etteretning sliter litt med å identifisere lastebiler. (Spot the difference)

Så hva sprengte egentlig brua (deres egen ammo med ustabil tennsats?) Samme missil som tok rotta på krigsskipet Moskva?

Tenkt og på det der gnistregnet vå så i bildene av eksplosjonen. er hot shit av typen brennende magnesium eller hvit fosfor tenkte jeg men har ikke sett det nevnt av andre

8 Likes

Mer morro :smiley:

2 Likes

Finner den ikke igjen nå, men det lå en video på Twitter som var brutt ned bilde for bilde i saktefilm.

Der kan man se at det kommer et kraftig blink mens lastebilen kjører over broen. Men man ser helt tydelig at det ikke er lastebilen som eksploderer.

800 stk over 3 år, mao. 22 stk per måned. Men mister 10 stk per dag … :+1:

Lokalene så også topp moderne ut. SIkkert masse tysk maskinutstyr som helst ikke bør trenge reservedeler også.

For å drodle litt videre, hvis Ukraina holder koken oppe har russerne mistet ca. 11 000 tanks i tillegg til de 2500 de allereda har mistet når den siste T62 endelig er blitt modernisert, hva nå det innebærer. Mine tanker går til Oryx.

8 Likes

Hør hør!

Anbefaler denne like tråden. Veldig fornuftig type som overgår disse amerikanske bezzerwizzerne

7 Likes

Så det samme som Ukraina sier, ganget med 1,5 for å ta med sårede. Noe som stemmer bra hvis russerne sitt opplegg for skadede er så dårlig som det virker

9 Likes

Klart de har det når utgangspunktet er så forskjellig.

Men det kommer ikke til å bli noen vinnere i denne krigen, bare tapere

bilde

5 Likes

Kanskje derfor det går litt ned. De har gått tom. Ser at Russland selv bekrefter 90 000 døde…

1 Like

T62 tanksene er da slett ikke gamle. Denne gamle kameraten fra 1943 gjør fremdeles nytten.

Leste et sted at 2WW var den sovjetiske statsreligionen. Kanskje de går for 2WW cosplay for å få opp moralen …

13 Likes

Slik det er nå så har nok selv puta nedjustert full seier fra å skulle være å beholde hele Ukraina til “kan vi være så snill å få beholde bare litt?”.

For Ukraina så har det å vinne gått fra å kunne være villig til å forhandle den første uken til å si fxxx u puta!

2 Likes

Føles teit at han ikke ser minene, men begrenset synsvinkel.

6 Likes

Nye ammoen til HIMARS er nasty ass.

6 Likes

Alt står bra til i kherson! Det er et under at de ikke gir opp.

14 Likes

Trodde nok de ikke var farlig for egne styrker som trakk seg tilbake.

1 Like

Frankrike børster støv av Crotale og sender UKR.

Old but gold. er ikke Iris eller Nasams, men det er nok onpair med det meste UKR har selv.

9 Likes