Tipper all gods går med ferje,
Noen privatbiler får kjøre over. Tog kjører ikke.
Tipper all gods går med ferje,
Noen privatbiler får kjøre over. Tog kjører ikke.
Der var i hvert fall en kilde på juli 2023 biten
Ja, litt rart med køer på 3-4 dager for å komme om bord på ferje hvis godstogene er oppe og går …
Russland påstod togene gikk når toget som brant enda var sveisa fast i skinnene.
Så de sliter : p
Fra 13. oktober, i teksten nedenfor, så står det at biler kjører over broen, men når man ser på det zoomet-ut bildet, så ser man null biler utenom akkurat ved bruddstedet. Mao, ser ut som folk har kjørt fram til der bruddet var og så har stoppet der for å undersøke. Null vanlig trafikk mao.
Ser kanskje 1-2 biler utenom akkurat ved bruddstedet, ellers “ingenting”. Mao, overhodet ikke åpen for normal persontrafikk. Her ville det vanligvis vært hundrevis av biler.
3 år siden ja😉
Tallene hennes inkluderer ikke ZEV-credits eller noen indirekte subsidier så det hun presenterer er bare toppen av isfjellet.
Det er to jernbanespor? Såvidt jeg så av bilder (hvor man så toget som hadde smeltet togskinnene så det ble en 30cm grop i dem), så var nabosporet ok.
Ja, er jo dobbeltspor, ganske vanlig det… Mens 99% av kommentarene på twitter baserer seg på at begge sporene må være ok for at brua kan brukes.
Har du sett bilder eller film hvor man ser tog gå på det andre sporet? ( propaganda filmen tatt om natten teller ikke fordi det ikke er mulig å si hvor den er filmet).
ingen filmer, må bare stole på russerne, si.
Nope! Det har jeg ikke. Jeg bare sier at et tog som står fast i ett spor ikke gjør det umulig for et tog å kjøre i sporet ved siden av.
Nei men om toget som har brent har skadet nabosporet ( som jeg antar det har) så er det ikke mulig å bruke det.
Og siden det ikke finnes film av fungerende tog. Så fungerer ikke spor nr 2
Tviler sterkt på at det er noe særlig trafikk på spor 2, men samtidig tror jeg det blir klart før siste finish legges på rehabiliteringsprosjektet. Brua må undersøkes nøye, med mindre de ser med en gang at hele modulen må erstattes. Bare det tar en god stund.
Den logikken kjøper jeg ikke
Dette derimot gir mening. At det ikke skulle finnes en eneste triumferende video av et godstog som kjører over broen? Det gir null mening.
Broen er i orden!
Dette er vel Golden Gate. The Mesmerizing Machine That Makes Your Golden Gate Bridge Drive Less Terrifying | KQED
Her fant jeg i hvert fall bilder med biltrafikk over broen.
EDIT: det ser iscenesatt ut, for det er bare noen få biler og det er div bilder hvor det er null biler forbi skadestedet. Så svært begrenset.
Det et nok stor usikkerhet knyttet til resterende bæreevne i stålkonstruksjonen.
Når det gjelder fergedrift, så er problemet trolig å få fatt i ferger. Det er tross alt fire år siden fergedriften ble avviklet. Den fergen som går nå, er den russerne har brukt i en forbindelse til Mariupol.
Jeg prøvde å bestille billett med nattoget fra Krasnodar til Sevastopol i kveld. Gikk fint det, men kun en ledig seng igjen …
Nei nå er det på tide at vesten samlet går hardere til verks mot Putler å ruski for å få slutt på galskapen. Nå begynner nok å bli nok.
Hun forteller at barn og kvinner, samt små gutter blir voldtatt i konflikten.