Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 5

Hva er muligheten for at det noen gang skal skje?

Tipper svært liten, da Kina liker dem som bufferstat.

1 Like

Problemet er vel også at han er uforutsigbar for Europa. Nato-støtten blir litt usikker hvis man ikke vet om USA backer deg 100%. Når han også virker delvis styrt av Fox & Friends og Tuckern, som nå jobber mot Ukrainastøtte, så ville jeg vært rimelig usikker på USA sin posisjon med Trump ved roret. En balansert tilnærming tror jeg ikke han kunne stått for. Enten alt for drastisk, eller alt for lite støtte er resultatene jeg tror hadde vært mer sannsynlige under Trump enn Biden. Men vi får nok se, da USA heller mot å potensielt velge han inn igjen ved neste valg. Men Biden gjør en grei jobb med å holde seg forholdsvis moderat i det politiske bildet, så kanskje han er spiselig nok til å bli gjenvalgt.

2 Likes

Trump er på en måte forutsigbar. Han vil ha USA først, han tenker på penger og seg selv. Han lyver og finner på ting for å ha rett.

4 Likes

Få dem hjem!:smiley:

6 Likes

Blir vel ikke helt likt Øst- og Vest-Tyskland hvor Øst-Tyskland kanskje var noen hakk bedre stilt enn NK

2 Likes

Det kom ikke ti millioner flyktninger til V.Tyskland slik det vil gjøre til S.Korea. Det vil bli full krise !!!

2 Likes

Putin fortsetter å toppe laget.

1 Like

Endelig litt bedre nyheter,det er viktig at kina gir klar beskjed at de ikke tolererer bruk av atomvåpen. Det kan være dråpen som stopper putin.

7 Likes

Pentagon kunngjør ytterligere 400 millioner dollar i militærhjelp til Ukraina, etablerer hovedkvarter i Tyskland for å håndtere forsendelser og opplæring.

6 Likes

Dette må jo begynne å spre seg.

7 Likes

Ser ut som Russland får ut sine bedre tropper fra kherson. Jeg er ikke sikker på at det betyr at de gir opp.

Litt spent på tilstand og moral til de troppene, de har tatt mye bank de siste månedene.

Men han advarte ikke undersåtten

Ref denna videon här. Är dessa dronerna såpass tyst att det är helt omöjligt att höra dem ? Verkar ju kunna ligga och hovra hur länge som helst utan att de märker något.

3 Likes

Jeg tipper dronene er mye høyere oppe enn det ser ut til og at motoren på APC-en bråker.

6 Likes

En del av disse dronevideoene har vist høydemåleren og de ligger ofte rundt 100m over bakken eller høyere.

1 Like

image

2 Likes

…og i Russland er det tydeligvis en “ramle-ut-av-vindu”-pandemi…hva skjer? :man_shrugging: