Helt riktig og selvsagt utenkelig grunnet denne hendelsen.
Det er liksom det som er poenget med en grense, den skal ikke krysses. Nå har Russland krysset den bokstavlig og metaforisk talt.
Jeg mener NATO må svare på dette, om det betyr ett eller annet russisk ryker på Krim eller i Øst-Ukraina er ikke så nøye - kan om så varsle i forkant. Sånn som Iran gjorde til USA etter Soleimani ble drept.
Er missilen identifisert som russisk? Det kan også være en Ukrainisk luftvernmissil som skulle skyte ned en russisk missil.
«Not 1 inch of NATO territory»
Er lett for tastaturkrigerne å ønske seg WW3
En amerikansk etterretningskilde sier ifølge AP at det er snakk om russiske raketter som har truffet NATO-landet Polen.
Det er amerikansk etterretning som er kilden til Reuters i hvert fall. Tror vi kan stole på det.
Blir ikke ww3 av No fly zone over Ukraina.
Jaja, en sak er å si det noe annet å følge det.
100% sikker på at det ikke vil føre til noe annet enn kraftig verbal reaksjon.
Absolutt ingen er tjent med at det bryter ut 3.verdenskrig
Hvis den må håndheves av jagere fra nato-land - veldig fort.
En del av tastaturkrigerene her venter på en anledning til å kunne bekjempe fienden. Med faktiske våpen.
Selvsagt ikke. Mange fryktet WW3 da vesten ga Ukraina ammo i starten av krigen.
Russland forstår bare overmakt.
Aldri i verden! Kineserne kommer never, What so ever til å tillate ruskis til å bruke atomvåpen. Ruskis dreit seg nok en gang ut å artikkel 5 med full Nato hjelp internt i Ukraina burde komme pronto blir dette bekreftet.
Står vel skrevet i en eller annen nato artikkel at svaret skal være proporsjonalt.
Drepe to bønder i Russland da?
Da foreslår jeg at Polen krever 2 russere i galgen - Putin og Kadyrov
Får skyte hull på pantryen i slottet til putin
Hehe, blir nok en verbal advarsel eller lignende vil jeg tro
En direkte konfrontasjon mellom NATO og Russland er sinnsyk gambling som jeg håper aldri kommer til å skje. Det har også amerikanerne vært klare på, og til og med neokonservative Marco Rubio.
Det som bør skje er militær opptrapping i Polen, med hjelp av NATO.