Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 6

De kjører sikkert samme taktikk med raketter som med folk og kjøretøy: Inn med store mengder og håpe på at at Ukraina får slutt på ammunisjon.

Hej Norge

Nok en Kill-Zone :coffin:

Slava Ukraini :ukraine:

Dansken

6 Likes

Putin stiller visstnok til valg igjen.
Skal bli artig å se hvem som er motkandidater :wink:
Når det gjelder USA så bør kanskje Demokratene jenke seg litt hvis det er innvandring det står på
Syns folk bør holde seg i eget land hvis det ikke e r snakk om livsfare o.l

alt i syd-amerika er livsfarlig, ikke rart de trekker nordover

Det har ikke vært det de gangene jeg har vært der. . Det var heller farligere i USA. Det er vel helst pengene som lokker
Men det begynner å bli noen år siden jeg var i Amerika

2 Likes

Ukraina lovpriser Svenske Archer 155 mm

12 Likes

Er det noen sjanse for at Ukraina får det da? Svensker e r vel ikke kjent for raushet

Se video snuten de har fått 8 stk.

2 Likes

Meget bra. Men ikke imponerende mengde

Svenskene har jo sendt drøssevis med ting til ukr. Inkludert archer

1 Like

Så du mener det er nok eller for lite?
Når en tenker på hva Ukraina har ofret så e r det skammelig lite av både Sverige og Norge
Jeg kan tenke meg at begge landene ville kapitulert etter å ha tapt noen hundre soldater og en del materiell

3 Likes

Svenskene har gitt friskt. Jeg håper de gir mer, men i likhet med mange andre så har de dårlig produksjon. Så vi får se hva mer de klarer å grave frem

2 Likes

https://www.msn.com/en-us/news/world/miscalculations-divisions-marked-offensive-planning-by-u-s-ukraine/ar-AA1kXRKA

Trist lesning.

1 Like

De kan grave fram mer penger. Det tror jeg både Sverige og Norge klarer
Så er det alltid råd å få kjøpt våpen

2 Likes

Problemet er ikke penger men produksjonskapasitet.

Ser dog ut som Bulgaria tømmer alt av lagre de har. Totalt 3000 pansra kjøretøy fra t72 til alt mulig ex soviet dill.

image

14 Likes

Det finnes andre steder i verden å få kjøpt våpen enn i Europa
Og hvem er det som har ansvar for å få produsert nok våpen da mener du?
Og det står visstnok på penger selv om Oljefondet flyter over. Bare et rot
(Og det er visstnok penger det har stått på for å få opp leveransene og produksjonen både her og der)
Det er penger det står på samme hva du sier Men du må gjerne produsere våpen uten penger. Klarer du det så vil du nok bli kontaktet

1 Like

Bedre sent enn aldri, men vi kunne levd i en annen verden om eu hadde tenkt slik ti år tidligere.

16 Likes

:jp: Japan will provide $4.5 billion to support Ukraine, the first part of the tranche is expected in January 2024, - Zelensky

21 Likes

Og nå midt opp i alt sammen så skal IOC plutselig tillate russere å delta i OL neste år! Det er sykt

14 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.