Nei, det vil jeg ikke si.
Panser taes hovedsakelig ikke ut med artilleri eller glidebomber. Det brukes hovedsakelig mot faste stillinger og personell.
Hvis man ser hva som skjedde når Ukraina gikk til angrep sommmeren 2023 , var de visuelt bekreftede tapene mye nærmere 1:1.
Min konklusjon er at Ukraina i stor grad ikke bruker panser/artilleri i angrep, men langt nok bak fronten til at det er vanskelig å ta ut for russiske droner.
Dette betyr jo også at Ukraina ikke kan kjøre noen offensiv uten store tap uten å ha ødelagt russisk logistikk til det frontavsnittet nok til å redusere mulighetene deres til å bruke droner, evt ha nok luftforsvar til å ta ut russiske droner. Sistnevnte krever dog at man kan stoppe russisk artilleri og glidebombeangrep tenker jeg. Ellers vil deres egne tap bli altfor høye.
EDIT: en ting dog, Ukraina hevder å ta ut ekstremt mye mer artilleri enn det som blir visuelt bekreftet. Kan de tallene stemme? Jeg aner virkelig ikke. Hvis de stemmer, så betyr det at det kjøres artilleridueller hvor Ukraina skyter tilbake utfra observasjoner av de russiske artillerigranatene sin bane, ikke droner som observerer det russiske artilleriet.