Bedre, men langt fra nok. Skal det monne skikkelig må Ukraina ha raketter som når Moskva. Skulle bare mange når russerne får bombardere Kiev
Burde være done deal så får vi se om amerikanerne etter hvert sier ja til å bruke andre typer våpen innenfor de russiske grensene.
Ukraina planlegger å gjennomføre sine første angrep mot mål i Russland i løpet av de kommende dagene, sa kildene, uten å avsløre detaljer på grunn av operative sikkerhetshensyn.
Synes de gjør dette i feil rekkefølge. Ukraina burde fått lov til å bruke de først, og så når de første angrepene var utført offentliggjorde man at dette var godkjent av USA og at resriksjonene ikke lenger er gjeldende. Nå får jo Russland mulighet til å ta grep før første angrep med de.
Det kan være at de gjør det slik for og verne Ukrainske styrker i Kursk ,nå må nord koreanske og russiske styrk ta hensyn til dette,og dermed bli forhindret og muligens grave seg ned.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
slutt
Hvorfor skulle russerne bruke atomvåpen nå når de ikke har gjort det på de 50 andre strekene i sandene de har hylt om de siste årene?
Ja det blir like dumt som når du drar i gang at Polen er neste !!
Fordi de mener vesten nå er en del av krigen om de tillater Ukraina å bruke langtrekkende missiler dypt innn på russisk territorie.
En må fryse krigen der den er nå og få en slutt på galskapen .
Blir som sagt ingen vinnere her
Men det har de jo ment siden omtrent det første vestlige våpenet ble brukt i Ukraina?
Jeg er ikke interessert i å ofre livet for Ukraina.
Russland bruker iranske og nk missiler inne i Ukraina så da er grensen satt
Hvor mye fikk du betalt før dette inlægget?
Samt at de bomber Ukrainsk infrastruktur samt energiforsyningen ennå de gjorde avtale for noen uker siden om ikke og angripe hverandres sin energiforsyning. putin er en løgnaktig ,feig leder som de burde nå forstå at de må styrte.
Er dere villige til å ofre livet les WW3 for å redde Ukraina?
Er det verd prisen???
All erfaring fra Tjetjenia og Syria viser at Russland bruker våpenviler til å hente seg inn igjen for nye angrep. Det logiske alternativet er å la Russland tape så mye at de ikke henter seg inn igjen på noen tiår.
Når det gjelder slutt på galskapen, så lurer jeg på hvordan du tenker at en våpenvile vil gjøre slutt på russisk tortur, voldtek, barnebortføringer og drap på sivile i de okkuperte områdene. Våpenvilen vil åpenbaret frigjeøre ressurser for russiske overgrep i en enda større skala.
Ja, jeg er villig til å ofre livet for at mine etterkommere skal ha håp om en framtid!
Ja, det er verdt prisen. Alle de som falt for Norge. Alle de som faller for Europa!
Hva er du villig til å dø for, om ikke for friheten?