Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 9

Det er vel samme som nenvt over, men her brenner det nok til at folk har fått r*** i gir :fire:

2 Likes

Jøss, det hadde jeg ikke ventet å lese :eyes:

"Trump congratulated Ukraine on 35 years of restored independence, praising Ukrainians’ resilience and saying the US remains confident in Ukraine’s future as a sovereign, prosperous nation.
Zelensky thanked him, comparing the message to the sound of a Patriot PAC-3 launch. "

5 Likes

Lurer på hva dette er?

3 Likes
3 Likes

ouch. jaja :smiley:

6 Likes

Amur oblast ja.

Den elva renner faen meg ut i Stillehavet den

2 Likes

For å svare meg selv:

Det er nok Witkoff og Kuschner.
Reisen starter fra Andrews Air Force Base i Maryland.

Se kommentar feltet i denne:

2 Likes

Elva Amur renner ut på «innsiden» av Sakhalin sin nordspiss.
Amur-elva drenerer et imponerende stort område.
Kom over denne da jeg postet linken til angrepet i dag som siste link i innlegg # 3178

Elva Amur renner ut på «innsiden» av Sakhalin sin nordspiss.
Amur-elva drenerer et imponerende stort område.
Kom over denne da jeg postet linken til angrepet i dag som siste link i innlegg # 3178.

Trykk på det lille ikonet - kart kommer automatisk opp:

Dette var meget godt nytt for Ukraina.

14 Likes

Russland produserer type 200/mnd, så det hjelper jo litt, men ikke sånn vanvittig…

7 Likes

Nå er det russere, så at de har fucket til noe… Ikke akkurat umulig. Kanskje det går på forsikringen? :see_no_evil:

Sist gang han var i Moskva, var i perioden før angrepet på Ukraina. Ryktene sier at det da ble diskutert at USA var klar over hva russland var igang med.

2 Likes

Har ofte tenkt på hvorfor Russland angrep Ukraina. Her e r svaret:
An adviser to Russian ruler Vladimir Putin has come up with yet another justification for Russia’s war, claiming that Ukraine had planned to invade Russia on 8 March 2022, prompting Moscow to pre-empt it by attacking first.

Source: The Moscow Times, citing an interview with Anton Kobyakov, Putin’s adviser and executive secretary of the Eastern Economic Forum organising committee, given to TASS, a Kremlin-aligned Russian news outlet

Details: The Russian official claimed that at the beginning of the full-scale invasion of Ukraine, Russian troops discovered documents at an abandoned headquarters of one of the Ukrainian Armed Forces’ Territorial Defence brigades indicating that Kyiv was preparing to attack Russia on 8 March 2022.

“We beat them to it by two weeks,” Kobyakov said, referring to Russia’s invasion of peaceful Ukraine on 24 February 2022.

Putin’s adviser claimed that Kyiv had wanted to “present the war as a gift” for International Women’s Day and that Russia had attacked first “thanks to the foresight of the Russian leadership”.

1 Like

Tenker i samme baner.
Men at det denne gangen fremføres en klar advarsel ad konsekvenser av å iverksette de planene den russiske siden har, og som CIA er kjent med.

Ble meldt allerede for 1 time siden at Ratcliff har forlatt Moskva.

Passer godt med en kort og tydelig advarsel fremført face to face med Putin:
«Gjør dere X, så svarer vi umiddelbart med Y»

4 Likes

Unnskyld meg, men dette er vrøvl iflg meg.
At Ukraina skulle invadere Russland 8 mars 2022 …

Desinformasjon fra Kreml
Formål: Skape uro og usikkerhet rundt Vestens støtte til «aggressorene i Kyiv».
Samt introdusere et nytt narrativ nå 4,5 år etter den russiske invasjonen.
Et narrativ der stakkars Russland inntar en slag offer-rolle.
Fordi det angivelig var Zelensky som ville invadere Russland først.

Vi burde lære oss å gjenkjenne russisk desinformasjon, samt la være å støtte Kreml ved å spre desinformasjonen.

Min mening.

5 Likes

Trump planerar å hoppe av til ryzzland?

5 Likes

CIA visste hva ruzz planla før invasjonen, og de vet hva de planlegger nå. Slik ruzz rives opp litt og litt tenker putler at de kan bruke atomvåpen for å vinne.