Så Trump og Rubio har problemer med å få ruzzland til å fire på sine krav, veldig overraskende - NOT!
Putin vet jo at trump alltid gir etter til slutt
Så det er jo bare å stå på kravene. Fantastisk forhandlingstaktikk fra den oransje mannen 
Putin vet også at europeiske land i det lengste vil avvise tanken om at de er i konflikt med Russland.
Verkar ju merklig at ryzzland skulle anlegge brann i Ungarn, som er en av deras få allierte.
Ungarn er et av de få EU-landene der Russland kan operere noenlunde fritt. Romania er naboland.
Ungarn kjøper ikke lenger russisk olje, og Orban ligger an til å tape valget, så jeg tviler på at Putin ser noen grunn til å begrense seg. (Husk at Russland har ingen allierte. Du er enten en tjener eller en fiende. )
Dette er bare tull. Det har vært en brann i Romania etter vedlikeholds jobb som gikk galt i juni. I Ungaren er det kun Ukraina som har bombet oljerørledning som førte russisk olje dit. Bildet er fra oljeraffineri i Russland. Om Putin bomber noe inne i et NATO-land har vi storkrig med en gang.
Du glemmer kampanjen Russland hadde med å få brannbomber ombord i fraktfly i Europa. For ikke å snakke om ammunisjonsdepotet som ble sprengt i Tsjekkia.
According to the Security Information Service and the Police of the Czech Republic, two agents from the Russian military’s GRU Unit 29155 were involved in the explosions, with the motivation of disrupting weapons supplies to Ukraine.
Putin går veldig langt, fordi han får handlingsrom til å gå langt.
Edit:
Kan legge til en stor kjøpesenterbrann i Polen.
Og en brann i England.
Det er ingen tvil om at Russland fører krig (hybridkrig) mot Europa. Men bildet og informasjonen du la ut var feilinformasjon. De får (betaler idioter) til å utføre handlingene for seg. Å selv foreta send bomber/droner for å ødelegge er noe annet. Men det går nok en grense en plass, selv for hybrid krigutførelser.
“Hvilken grense, jeg ikke se noen grense under vann.”
Det var komedie, men det er jo nøyaktig slik Russland agerer. Det var rett og slett morsomt fordi det var sant.
Brannbombe på fly vil jeg si er langt over noen som helst grense. Uten at det fikk store konsekvenser.
Det må nok ha veldig stor skade ja. Dronene som ble sendt over grensa til Polen utløste artikkel 4, og det ble litt ståhei. Om disse dronene hadde gjort stor skade begynner vi vel å nærme oss grensen?
Ja, men Russland vil plante brannbomber, ikke sende droner med bomber. Da må man føre bevis osv. Typisk vanskelig…
For de to brannbombene ble 4 personer i Polen arrestert og russiske spioner sto bak. Var disse fire personene også nyttige idioter som ble betalt?
Et element i hybrid krigføring er å normalisere hendelsene, og dermed flytte grensene. Dette gir stadig større handlingsrom over tid.
Enig, og jo mindre motstand/represalier jo mer modige blir de, trolig. Men hvordan skal en straffe dem? Bør det ikke være en slags forholdsmessighet. Samtidig er Europa byråkratisk og bør være samstemte. En burde i hvert fall, tatt av det russiske fondet for å fått dekket en god erstatning.
Hva med å halvere antall akkrediterte diplomater for hver hendelse? Det vil gjøre etterretningsaktivitetene vanskeligere over tid.

Interessant artikkel som blant annet inneholder litt fjerndiagnostisering av Trumps personlighet.
Trump er støy og ikke løsning på konflikten, det tror jeg de fleste her inne har sett for lenge siden.
Hva skal du frem til? At dette er irrelevant og ikke interessant å dele her? Har vært mye snakk her om forholdet mellom Trump og Putin og hva dette egentlig bunner i. Sånn sett syntes jeg det var relevant.