Smarteste er vel å komme Trump noe i møte mtp kravet om dress, uten å «bend over backwards». Da signaliserer man at jeg kommer deg i møte, men har klare grenser.
Tror derfor han møter opp i en type outfit i samme gate som på sist NATO-møte, Zelensky outfit, men med en «suit style».
Jeg ville valgt det samme som på sist NATO-møte, men med en subtil snitt av «bitte litt mer dress», litt annen farge (bare nyanse), og tilsvarende mikroskop, men synlig retning mot dress i snitt.
Da signaliserer man at man kommer in good faith, men vil «stand your ground».

Han skjønner ikke at alle kommer for å støtte Ukraina og forsøke å få fremgang til Ukraina sitt beste, noe man ikke stoler på at Trump klarer å gjøre alene.
Se, jeg får alle til å danse etter min pipe er det vel basically han skriver?
Vet ikke hva han tenker, men de kommer jo bare fordi de vet at USA er den mektigste militærmakten og man trenger tilgang til deres våpen (penger og gratismateriell er det vel ikke noe sjans for lenger?).
Viktig med bekledningen Volodymyr …
Trump’s three-step strategy for Russia-Ukraine peace talks
https://www.axios.com/2025/08/18/trump-ukraine-russia-putin-zelensky-peace-talks
Video fra russisk telegram kanal viser armert kjøretøy med russisk og amerikansk flagg side om side😳
Hvis dette stemmer. Kan det bli morsomt.
from reports it looks like europe will state they are ready to stop buying our debt if trump keeps backing russia… also they have to agree to restructure the 9 trillion debt that is about to come due this year. if they refuse they can force the US to default.
last week we tried to sell debt bonds, the sale failed and we got NO buyers… this has not happened in a LONG time. with europe holding a HUGE amount of our debt just saying they are going to dump the bonds will probably put us in a rescission.
with the 5 trillion new debt on the BBB now due this could be devastating.
trump will probably be presented with a choice today. russia or europe you cant be friends with both.
BREAKING
AMERICAN PLANNERS IN DISSARAY - EUROPE TO CUT PURCHASES OF U.S. DEBT IF TRUMP INSISTS ON BACKING THE RUSSIAN REGIME.
Ser flere melder det.
Dette er ganske alvorlig(?) Tenk at Europa sier noe slikt, hadde jeg aldri trodd. Alvor nå.
Mitt inntrykk er at Russland økonomisk sett har blitt som en som tar opp forbrukslån for å betjene huslånet. Det viktigste er å opprettholde fasaden en liten stund til, og håpe at ting løser seg i mellomtiden. Dette både i billedlig og direkte forstand- og både for regimet og for befolkningen.
Det ble sagt at mange vervet seg da Trump kom til makten og ville gjøre slutt på krigen. Det gjeldt å sikre seg gode penger mens anledningen fremdeles var der. Nå har vi bak oss en periode med trusler mot Russiske handelspartnere, med redusert optimisme og verving som resultat.
Angrepene fra Ukraina inne i Russland har kanskje også skapt litt tvil om hvor overlegne Russland er. Jeg tror det er tanker om påvirkning som gjør at Ukraina slipper videoen nedenfor.
Spekulasjoner om at dette kan skje kan bli ganske alvorlig for markedene i seg selv. Ettersom vi ikke ser noen utslag ennå tar jeg det med en god klype salt,- foreløpig.
Ser ut som ropekontoene kopierer hverandre. Så da er det straks mindre sansynlig at det skjer.
Kan du ikke i det miste legge ved en link (iom. flere melder det)? Eller er det alex.nick. jungle du forholder deg til?
Aner ikke hvem alex nick jungle er.
Men om du ser posten over så var det link der. Den omhandlet akkuratt det samme.
Men meget bra og viktig. Er på overtid.
Hvis det stemmer så kan ju Trump se i stjernene etter sin rentesenkning.
Grok fant ingen offisielle kilder, så det er nok desverre håp og drøm.
Hvis Europa først skal ofre økonomien kunne vi kanskje heller hatt noen skikkelige sanksjoner mot Russland før man gikk til angrep på USA.