Jeg etterlyste det fordi jeg så tallet 17 på NRK , men når j g googlet hadde ikke internasjonale aviser tallet. Det virket som kun ukrainske aviser osv.
Men jeg liker å gå direkte til kilden så jeg måtte lete frem klippet selv fra YouTube ettersom mediene ikke kommer frem med det. Beklager at jeg ikke søkte det opp med engang før jeg postet, jeg bare reagerte raskt når jeg såg det tallet for det virker helt hinsides. Kunne vært et signal om real game changer, men nå tolker jeg det mer som at Europa er fristilt til å sende hva de vil og USA skal produsere og sende nye. Men tviler på det er finansiering til så mange. Trump tenker nok bare $$ når det gjelder 17.
Men hører man det hele skjønner man jo at det er ganske utydelig, hvilket land har 17 og om noen har det, sender jo åpenbart ikke alt de har, det blir vel ikke så raskt påfylt igjen av USA. Tror ikke alle tørr å sjanse på å stole så mye på Trump uansett. I teorien etter at de har sendt kan han snu å ikke fylle på… (det tviler jeg ekstremt på, men mange har heftig TDS i Europa)