Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Salgstall Conan Exiles - Xbox. Daglig oppdatering

[Xbox] Servers will start going down in about 45 minutes. A hotfix will go out in about an hour or so. This should fix the crashing issues!

5 Likes

Noen andre en meg som har sett den enorme økningen på twitter etter 16.aug. Enten er Xbox spillere veldig mye mere aktive på twitter eller så er det solgt mye.

Twitter følgere har økt med ca 50% siden 16 aug.

6 Likes

@Voidwalker noe nytt å melde hva gjelder online servere / spillere?

“First review was “unplayable trash”. First update didnt fix anything. Second update tho, seem to have done it. There is still bugs and glitches and some hang time here and there (to be expected from a game preview), BUT, the game is now playable. It is fun, but glitchy. I expect the experience to get better as more updates roll out. The state the game was in when it launched was unforgivable… but as i said, it is now playable. I went from angry to hopeful.”

Ting hjelper, Men ser at antall 1 stjerne reviews har økt til 403 i helgen, spørs om den siste patchen funka for noen, men ødela for andre.

3 Likes

God plassering innefor sin sjanger, Action & adventure til tross utfordringer.
Nr.2 Top paid
Nr.18 Most played

Ser virkelig fram til full release!

8 Likes

I løpet av natten gikk Conan Exiles til:

Nr. 1 Action & adventure
Nr. 7 “All categories” !! :ok_hand:

:roller_coaster:
:moneybag:
:arrow_upper_right::arrow_upper_right::arrow_upper_right:

21 Likes

US er 5. plass totalt, salget har tatt seg opp igjen. Tenker mange vil kjøpe Conan Exiles til Xbox One X. Det blir en slags lansering nr 2.

20170905_075342

12 Likes

Det har du nok rett i. Tror den blir å få i butikk fra november Xbox One X

1 Like

@Bullishproof. Kommer det en ny oppdatering av chartet ditt, reviews/omesetning.

Kan lage en på fredag.

1 Like

@Christian
Reviews:
Taiwan : 3
Brasil : 113
Nederland : 17
Ungarn : 10
Frankrike : 208
Belgia : 11
Mexico : 42
New-Zealand : 15
Irland : 22
Australia : 74
Sveits : 11
Osterriket : 66
England : 528
USA : 1349
Tyskland : 190
Danmark : 7
Norge : 30
Sverige : 7
Italia : 26
Spania : 80
Finland : 7
Canada : 177
Russland : 21
Totalt: 3014

image

CE top paid 5/9 10:15
Taiwan : 82
Brasil : 21
Nederland : 11
Ungarn : 14
Frankrike : 5
Belgia : 3
Mexico : 58
New-Zealand : 9
Irland : 6
Australia : 5
Sveits : 2
Osterriket : 2
England : 13
USA : 5
Tyskland : 7
Danmark : 5
Norge : 6
Sverige : 17
Italia : 15
Spania : 9
Finland : 13
Canada : 8
Russland : 18

12 Likes

Som flere har fått med seg, så har CE gått opp på div top paid lister de siste dagene

12 Likes

uæhhh…du må invertere Y-aksen din mann!:smiley:

4 Likes

Hehe, det gir jo ikke like morsome reaksjoner fra de som leser den feil vei intuitivt :grin:

9 Likes

Aaaah, OCD’n min! Nå ble alt bare rart uansett hvordan du vrir og vrenger på det det! :nerd_face:

For 5 dager siden

I dag

Differanse: 3014 - 2835 = 179

Med ca 60 salg pr review, justert ned med -25% for trial-reviews, så får vi da 45 x 179 = 8055 salg de siste 5 dagene, eller 1611 pr dag.

Hvis man ser på utviklingen i rating:
For 3 dager siden
image

I dag:
image

Så har det kommet flere 1-stjernes reviews (16) enn 5-stjernes reviews (13). Den siste patchen Funcom kom med ødela for endel spillere, så det ser ut som Funcom har en jobb å gjøre. Her kan stemningen snu seg veldig fort. Den siste patchen økte bl.a. krasj-raten for serverne.

7 Likes

Finnes Kina på den listen enda?

Grunnen til at jeg spør er at Funcom sa de jobbet med en “partner” for å løse språk og kulturproblemene. Dette bør slå positivt ut på xbox også.

Som sagt, så har ikke jeg funnet ut at MS har butikk i Kina annet enn for Hong Kong. Hvis noen finner ut noe annet, så er det bare å si ifra, så legger jeg den til.

Taiwan er allerede i grafen

1 Like