Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 1

Det ser ut som om “chemsex” og GHB er noe dama aldri har hørt om før (uten at det isolert sett er noe galt med det), men det får meg likevel til å lure på hennes profesjon utover det å lese opp fra et skriv iom. hun virker lettere sjokket.

Chemsex er seksuell aktivitet samtidig som man ruser seg, mens GHB er noe de aller fleste ungdommer har blitt opplyst på om innen de fyller 16 - “voldtektsdop” -der man må passe på glasset/flasken/boksen så ikke noe (GHB) blir puttet oppi.

Hva er problemet, og hva er det som er syyykt - er det bruken av mus?

Det “syke” (ville ikke brukt det uttrykket selv) er nok trans-koblingen. Dyr manipuleres med hormoner, slik at de følger et annet utviklingsløp enn de naturlig ville hatt.

Dette er selvfølgelig ikke sykt hvis man støtter opp under trans-ideologien. Under den ideologien er dette nødvendig forskning for å kunne tilby bedre og tryggere behandling til barn og unge som ønsker å gjennomføre “kjønnskorrigerende” behandling .

For de som ikke støtter opp under trans-ideologien er det sykt, fordi premisset er sykt og håpløst. Barn blir ikke født i “feil kropp”. De (og alle som støtter opp under ideologien) er offer for “parasittisk tanke-virus” (Gad Saad har skrevet og snakket mye om dette, og det er han som er opphav til begrepet). “Viruset” er destruktivt for samfunnet, og effekten etter 50-100 år med dette er det vi ser utspille seg nå.

7 Likes

Det syke er vel at man i hele tatt har bevilget midler for å forske på fertilitet på mus med kjønnsoperasjoner…

5 Likes

Med tanke på at over 1% (over 3 millioner) av USAs befolkning identifiserer seg som trans, så er det vel ikke sååå rart?

Hun er republikaner fra South Carolina, så jeg regner med at alt som handler om trans gjør henne sjokkert :stuck_out_tongue:

1 Like

Les en gang til hva jeg etterspør/lurer på i det første avsnittet og ikke bare hva som var “sykt”. (les chemsex og GHB). Får du inntrykk av at dama har hørt om dette før?

Eeeeh, jo. Hvis man har 2 hjerneceller og har fått med seg at det biologisk finnes 2 kjønn, så er det helt bak mål.

Er man født mann kan man aldri bli gravid, man har ikke “utstyret” til det. Uavhengig av hva man identifiserer seg som.

Er man født kvinne og man ikke fjerner “utstyret” kan man fremdels bli gravid, selv om man går så langt og identifiserer seg som en barkebille…

Så er spørsmålet, hva er målet med forskningen? Sjekke fertilitet etter operasjoner? Er sæden god nok, eller om man fremdeles kan bli gravid?

Eller se om man kan “tvinge” kroppen til å gjøre ting den ikke er skapt for?

5 Likes

Tja…

1 Like

La oss tukle mer med naturen og hva som er naturlig…
Hva kan liksom gå galt… :joy:

2 Likes

Merker jeg er dritt lei av det svineriet her.

10 Likes

Angående det faktum at det er korrelasjon mellom fullmåne (tidal forces), og store jordskjelv.

Det er også en korrelasjon mellom “corona holes” på sola, og de har eksploderte i aktivitet den 1. februar, og selv om det er vanskelig å bevis kausalitet, så er det et faktum at når retningen sveiper jorda (sola roterer ikke like fort over hele overflaten siden den er gass) så tilfører den jorda ekstra energi. Mao det er 2 eksterne faktorer som øker faren for jodskjelv akkurat nå.

1. På vei mot fullmåne 13. februar som gjør at sjansen for eventuelle svakheter og opparbeidet stress utøses.
  2. Corona holes som sveiper jorda og tilfører ekstra energi.

Figuren over viser at corna-hullene er ganske store så de sveiper jorda som en lommelykt ikke som en laserpenn, så det er ikke vanvittig mengder energi eller konsentrert, men ekstra og mer enn vanlig.

Så kan man spørre seg, er det tilfeldig at det var et veldig stort jodrskjelv i det karibiske havet for 10 timer siden, av magnitude 7.6 ?

7,6 jordskjelv er faktisk det største på jorda siden Tyrkia som skjedde 6. februar 2023

Som var ganske nærme en fullmåne:

Det er faktisk bitte litt spennende å se om jordskjelv-svermen på Santorini etterfølges av et større jordskjelv til neste helg.

Og selv om sjansen for vulkanutbrudd er mye mindre så er det et faktum at jordskjelvsvermer i vulkanområder, Island, Hellas, Japan, etc av og til er forbundet med vulkansk aktivitet. Feks var det en jordskjelvsverm på Grindavik på Island før det kom lava, men her tror jeg det skjedde først 1 år etterpåå.

2 Likes

Selvsagt bare korrelasjoner, men jordskjelvet skjedde kloa 01:17 i følgende område:

Ikke lenge etter fullmånen i samme område:

Litt under 4 timer faktisk.

Og for the record Osmaniye ligger her:

Og neste fullmåne i Santorini er som sagt:

Selvsagt masse tilfeldigheter som er ute å går, og en million parameter, men jeg kommer i alle fall til å sjekke nyhetene for “jordskjelv på Santorini” ettermiddag/kveld onsdag kveld denne uka, og kanskje ut uka.

4 Likes

I det klippet er det mer fokus på “transgender mice” - forskning, og en mindre del av det knyttet til påvirkning av testosteron og partydop. Hun har åpenbart ikke vært borti chemsex før, men så er hun heller ikke noen forsker, bare refererer funn slik jeg ser det.

Poenget er at du må kjøpe trans-ideologien for å forsvare dette. For de som ikke har blitt smittet av trans-mind-virus er alt dette bare sykt.

2 Likes
  • Jeg forsvarer ingenting rundt dette - jeg tror heller ikke at du tror det, men av en eller annen grunn finner du det opportunt å score et billig poeng (siden jeg ikke kjøper damens “sjokk”).

Museforsøkene handler (slik jeg ser det) om endocrinology (læren om hormonsystemet).

Mouse model of transgender men finds active testosterone worsens IVF outcomes | Endocrine Society

2 Likes

Lurer på hvordan SB1M kan ha en ekte arrogant drittsekk med navn Harald Magnus Andreassen som sjeføkonom. Ref hans omtale av sin tidligere kollega MBH. Tipper ledelsen i SB1M klør seg i hode å ber han pensjonere seg snart

2 Likes

Hvis man ikke kjøper trans-ideologien så blir jo slike studier bare sykt og politisert. Hvorfor kan de ikke bare skrive at damer som tar testosteron får forverret utfall av kreftbehandling? Hvorfor blande identitetspolitikk inn i det? Transgender mice? Kall en spade en spade, slutt med nytale.

Edit: Ser deg var litt for kjapp der. Det står female mice, og ikke transgender mice.

Men en del av poenget står seg. Studien er myntet på “transgender men”, altså damer som får testosteron-behandling. Dette er altså midt i smørøyet av trans-ideologien.

2 Likes

Teigland på gyngende grunn.

Uspiselig type. Lov å håpe at Finanstilsynet statuerer et sviende eksempel.

8 Likes

Har fulgt diskusjonen deres litt angående transdebatten, og nysgjerrigheten får meg til å stille et par spørsmål:

Er det slik at du mener at transpersoner ikke eksisterer (det er kun to kjønn)? Eller reagerer du på at forskningspenger brukes på en liten gruppe?

3 Likes

Jeg tenke man må skille mellom genetiske kjønn og kjønnsidentitet.

6 Likes

Det er vel her saken står, at trans-bevegelsen nekter å innse at det er noe som heter kromosomer og mener da at kjønn sitter i hodet.

Litt satt på spissen, kanskje

1 Like

Mulig at kjønn kan defineres på ulike måter? Biologisk og som samfunnsstruktur?

Jeg sliter med å forstå hvorfor personer som ikke identifiserer seg i vårt binære system skal møte så mye vanskeligheter med det. Dersom en gruppe føler behov for en utvidelse, ser jeg ikke det store problemet.

I en utopisk verden burde kanskje våre to kategorier favnet såpass bredt at det ikke var et behov, men slik er ikke realiteten.