Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 1

Pytt pytt, jensemann er viktigere.

6 Likes

Man kan ikke cherry picke den eldste kjente kilden? Det er bare en å velge fra

Jeg har da aldri skrevet at man skal plassere cursoren i henhold til denne boka?

Forhold deg til det jeg skriver. Jeg skriver det kan nyansere bildet som skapes i norske medier, som er uforståelig pro Hamas og anti Israel.

Du må gjerne foreslå andre skriftlige verk som er mer troverdig enn denne, men det skal nok vanskelig la seg gjøre. Han har nemlig gått vanvittig grundig til verks.

Kan du ikke liste opp alle kildene du mener er mer troverdig fra samme tidsperiode?

Er det greit å diskutere okkupasjonen av Palestina på TI nå? I såfall ønsker jeg å bidra, men greit å få en avklaring. Kjipt å bruke tid og deretter få innleggene slettet.

3 Likes

Det er greit helt til det blir masse rapportering, så vil alt bli slettet. Det er sånn moderering er lagt opp her.

Problemet med det er jo at så lenge man får masse nok rapporteringer, uavhengig av innleggets innhold, så blir posten fjernet.

Det er en effektiv måte å dempe stemmer på for folk som er uenige.

7 Likes

Ja, hvis du poster noe som er utenfor reglene. Btw, det er jo ikke bare dine innlegg som i en slik situasjon som ville blitt slettet, men også de som du besvarer som begge er rundt samme tema.

Nei, jeg har opplevd å poste innenfor regelverket, men fordi mange nok rapporterer så blir det slettet. Og nei, det er ikke likt for alle.

1 Like

Utfordringen er det innebyggede systemet for å effektivisere moderatorjobben. Hvor alt som kreves er at x antall personer rapporterer et innlegg og det blir automatisk skjult. Som for all del gir mening i det daglige, men som kommer til kort i diskusjoner med høy temperatur.

3 Likes

Jeg har brukt Mia appen ett års tid.
Tar 4x4 to ganger i uka, svømmer 1000 meter 3-5 ganger i uka, trener litt styrke, går turer i tildels kupert/bratt terreng osv.
Det gir resultater……

11 Likes

Estimert biologisk alder om 90 dager er 32 år, innafor å bortimot halvere biologisk alder med revmatisme/autoimun sykdom og reduserte lunger….

6 Likes

Hvordan merker du det selv?

61 år og 47 i VO2 er utrolig bra.
47 er elitenivå fra 60 år og oppover

1 Like

Jeg syns at det er spesielt uforståelig at folk rapporterer Roc. Med mindre man bare rapporterer folk man er uenige med. Og det har jeg sett mange ganger. Roc begrunner bra, er grundig og lite dømmende eller personlig i innleggene sine, aldri angret på å lest et innlegg fra han selv om jeg har vært uenig.

5 Likes

Du mener Desert gjengen som alltid skjulte alle innleggene mine for ett år siden?

Viktig å få med seg at innleggene mine som ble skjult var de eneste som var verdt å lese om du er glad i gevinst og misliker tap.

Nå er fasiten klar. På mange måter et hederstegn å få innlegget ditt skjult. Betyr at du mest sannsynlig har helt rett

Har ikke rapportert et eneste innlegg fra deg i den tråden siden din inntreden, hvor du kom med noen helt håpløse ytringer (tipper at vi snakker sommeren 2023). Så kunne ikke brydd meg mindre. Utover at det er en uting om innlegg rapporteres utelukkende på basis av at man er uenig.

2 Likes

Redaktøren beklager til Jan Petter Sissener - Investornytt

Pinlig. Snakk om ynkelig fremtreden.

1 Like

Jeg er for, men det burde i så fall være en egen tråd, for det har en tendens til å ta av, ingen temaer er mer eksplosiv, og akkurat i den konflikten så blir man kategorisert som for eller i mot uansett ha man sier. Helt umulig å ha nyanser. Men er enten moralsk overlegen og har soleklart rett, eller så er man både ond og dum.

2 Likes

Første innlegg januar 2024. Negative til haussingen din. Etter det har du vært negativ til alt jeg skriver. I hver eneste tråd unntatt Bitcoin tråden muligens.

Bullshit. Har aldri hausset DC. Hverken i forhold til kurs eller på andre måter. Er heller den som har advart gjentagende ganger siden sommeren 2022 om at TTT og truffet så godt som blink hver eneste gang.

Du er virkelig ute å kjøre om du tror at jeg har lagt deg for hat grunnet et selskap som jeg ikke har vært investert i det siste året (minus noen småinntredener, sist i en hel dag tidligere i uken). Er nok dine holdninger og meninger om livet generelt, da især i retning politikk, som jeg tidvis finner hoderystende.

PS; innlegget som jeg siktet til. On point hva dato angår

2 Likes