Mon tro om at små forhold i Kirkenes har noe med saken å gjøre, eller at rettssystemet har gått helt av skaftet her?
Nye tollmeldinger ifra Trump til Canada. Krasnov!
Ja det er helt vilt,
Sissener melder seg ut av fanklubben også
Klart amerikanerne har rett, Ukraina er militært underlegne og er totalt avhengig av vestlig støtte. Vi må snakke fred.
Uansett her inne nytter det ikke å stille spørsmål, her mener de det samme hele gjengen…pøse inn penger og militært utstyr, så ikke rysserne kommer å tar hele Europa .
USA er Putin vennlig og så videre. Jeg er russer vennlig for å ønske fred… kommer nok noen klovne emoji, russer flagg nå på dette innlegget.
Russland er avhengige av militær støtte fra Nord-Korea, ellers hadde de vært tomme for artilleriammo nå. At de har uendelig med soldater er jo også en rar påstand jeg har sett folk komme med når de har brukt 13k nord-koreanske soldater. At de har uendelig med utstyr er jo også en rar påstand når man ser de bruke esler til transport ved fronten. Russland er avhengige av vestlige chipper i sine missiler.
Kort sagt, det er mange tegn på at Russland er presset. Det er dessverre få ting som tilsier at de er nær kollaps militært, men vesten kan hjelpe Ukraina til å få dem dit.
Hold på hatten .
Haha.
Går noen røde tråder fra den helsides reklamen DJT kjøpte seg for 94.000 USD i NY Times 2. september 1987 til dagens utenrikspolitikk.
Stikkord: DJT mener tilsynelatende at USA blir utnyttet av alliansepartnere / kommer dårlig ut av post-WW2 verdensordenen.
Finnes bilde av hele reklamen i lenka. Anbefalt lesning.
PS: Selv Buzzfeed-artikkelen har jeg ingen mening om. Bruker den kun fordi den lenker til bildet av annonsen. Kan verifisere at annonsen stemmer, jeg har NY Times abo. Men siden det er en betalt tjeneste, så legger jeg ikke ut screenshots derfra her, på et åpent nettforum.
Ser ut som Trump får til våpenhvile❤️ Ukraina er endelig klar, får håpe Putin er klar.
Trump er et geni😊 en skikkelig fredsmann
Virkeligheten går opp for de…
Syns denne også beskriver godt
Han sa han skulle fikse det forrige gang også, men skattelettelser og Covid utgifter ga store underskudd. Men denne gangen skal det bli nye skattelettelser også skal vel tollene betale for alt?
Men lengre skal man vel ikke gå på dette temaet her på småprat tråden.
Like etter sin tur til Sovjetunionen. Hva er $94 000 i 87 verdt i nok idag? 5 mill eller noe kanskje.
Dette gjorde han ikke uten å få noe igjen for det.
Støtter faren 100%!
Ser ikke helt problemet her. Alle unger burde lære seg at hvis de plager andre så kan det rable totalt for foreldrene til barna de plager.
Og rettsvesenet bør ta inn over seg at selvtekt er en naturlig konsekvens hvis ikke systemet og samfunnet klarer å beskytte barn.