Uten å kjenne detaljene i forhistorien, men skal man tenke at all form for rasisme, sjikanering, dehumanisering osv. er legitimt om man påberoper seg en kunstnerisk vinkling?
Hvordan skulle han trukket styrkene ut på en god måte, når Trump allerede hadde satt datoen for denne betingelsesløse overgivelsen?
Avtalen Trump inngikk undergravde de Afghanske myndighetene, og deres siste evne til å være en faktor opp mot Taliban,
Det er det samme vi ser i dag, hvor du argumenterer for at Trump bør få Fredsprisen.
For hva: jo for å overta som voldtektsmann i Ukraina når nåværende voldtektsmann skal erstattes.
Dersom han får Zelenski og Putin til å signere en fredsavtale. Selvsagt.
Lurer på hvordan denne saken går
Jeg ville i utgangspunktet valgt å forhøre meg med de som lokalt utsteder pass. Tenker de sitter på den nødvendige kunnskapen rundt dette.
At noen mener at denne mannen er intelligent skjønner jeg ingenting av. Og når ble X måten å kommunisere med ansatte i staten på?
Hva er rasjonale bak å promotere og å argumentere for en “fred” som kun begunstiger Putin? En “fred” som kun er til fordel for Putin, slik at de kan ruste opp til neste runde.
Eller du tror kanskje oppriktig, basert på dine egenerklærte eksepsjonelle analytiske evner at du evner å se lyset der andre ser mørket. Selv er jeg skeptisk.
Det er ok, fordi administrasjonen eier dette frie mediet som lar deg si akkurat det du vil.
X? De får email står det jo
En fred sparer millioner av liv.
Fra alvor til spøk. Ukraina kunne lagt en false flag operation i et NATO land.
Hvordan hadde USA reagert tro?
Som bevist i 1938, eller…
Så Hamas drepte de to barn og moren, men lot faren gå samt andre soldater de hadde som gisler gå?
Eller at teppebombingen av Gaza, hvor også gislene befant seg også har drept gisler? De er jo det faren til disse barna har sagt.
Det er fantasi. Jeg registrer at mange har fantasier. Alt tolkes i tunnelsyn.
Normale hadde jo vært å få mail før alle andre får vite om det via X
Blir som om arbeidsgiveren din publiserer alt på SOME før han sender deg den faktiske mailen han allerede har fortalt hele verden han skal sende deg.
Det er ikke fantasi at så godt som enhver krig i stor grad er et resultat av tidligere feilhåndteringer, enten på diplomatisk, politisk, økonomisk eller militært nivå. Kun tiden vil vise om en fredsavtale sparer menneskeliv summa summarum dersom den inngås på et grunnlag som begunstiger Putin. Din påstand er prematur så det holder.
Tør man fortsette å kjøpe Tesla når man ser hvordan Musk styrer på nå?
Plutselig slår han av bilene til nasjoner han ikke liker?
Hvor mye skal du for LC’en, Sol?
Hva kan Musk gjøre med Neuralink i fremtiden da?