RGTBjørn har truffet bra på TA, det skal han ha! Han skrev vel at hvis 4 settes, så er neste 6,7
Jeg solgte litt på 3.79 i sted, men vanskelig akkurat nå.
Han er god på TA og kjenner selskapet godt da han er en av dei som har følgt med over lang tid
På jobben idag, kommer ikke på tekinvestor på kontoret med PC
Bytt jobb!
Vurderer å kaste ut lytteposten i QEC (10k aksjer) og kjøpe ytterligere 10k+ Funcom…
Er redd Qec kan bli tung en periode fremover, synd for dei som kjøpte mangen kroner dyrere.
Eg solgte litt igår, med tap, for p putte i Funcom, foreløpig ser det greit ut
@Sunhome - jeg vurderer å holde litt lengre enn planlagt i APCL. Selv om de ikke skal bore før i Q2 virker kursen for meg lav mtp. alle triggerne som er listet på HO tråden?
Prises jo til over 400millioner uten at det produseres eller at man vet om det faktisk inneholder olje, og om feltene i så fall er kommersielle.
Ikke sikkert prisingen er så feil, men at ved treff, så blir det vanvittig stigning, som vi har set i både Qec og Iox.
Det vil stadig børe emisjonsfare, inntil det foreligger avtaler som sikrer cash, les deg godt opp, og ikke se deg blind på HO skribentene som lover full IG grønne skoger.
Fluefiskeren på HO, sitter med meget god kunnskap, rett gjerne spørsmål til han, så får du gode og nøytrale svar
Takk @Kronn - stoler på deg!
Skal lese meg litt opp ja. Vurderer egentlig litt “stay in cash” strategi atm. da det meste ser overkjøpt ut og det er traderne som råder. Mulig noe skal gå til nedbetaling av lån i denne perioden heller
Ikke sikkert det er noe lurt, men les deg gjerne opp litt.
Med full klaff, så kan naturligvis Apcl mange dobbel seg, men det har vist seg å være langt vanskeligere enn hva eg og mangen andre hadde håpet.
Det er noen enorme mengder olje, om det stemmer dei datene som er tolket.
Dei største aksjonærene har også betalt langt mer enn dagens kurs
Kjekt før de som sitter i IM. Skaugen i dag. 230% opp intradag
Edit: Er det egentlig noe motstand før 9 på denne (bortsett fra sinnsyk oppgang)?
Noe bunn i Que teknisk ?
Har følgt aksjen og hatt den på watch listen over lang tid, vær forsiktig, kan være rusisk rulett
Har sett litt på den før, og når jeg så den i dag klokken 12 så hadde den gått til 4,10. Tenkte at toget var gått for denne gang. Kanskje jeg burde sjekket perong 9 3/4 også…
250% på en dag er nok gøy, men med oms i aksjen
Siste årene, så tror ikke der er veldig mangen som sitter med så lav inngang, vertfall ikke større eiere.
Vil være en god mulighet til å hente peng nå, og gjennomføre en refinansiering
Sjå generelt - teknisk analyse tråden
Eg har aldri før sett en aksje stige like mye son imsk idag gjør
Heller ikke jeg…
Litt småskuffet over meg selv, i og med at jeg har vurdert inngang ved 4 ulike tidspunkt i det siste. 2 i dag.
Tok et bet i IMSK fra 7.5 til 9.85. For et rush!
Hadde eg drevet short, ville eg sikkert shortet dei nå
Edit : hva endte denne på da ?