Hvis du læser artiklen fra e24 om IMSK, oplyser de at kreditorerne er enige om at justere forfaldsdatoer for gælden
Eg leser det som ett, av flere ledd :
“Her har obligasjonseierne stemt over et forslag som innebærer justering av forfallsdatoer, som et ledd i en refinansieringsprosess for alle selskapets kommende gjeldsforfall”
Men eg har ingen interesse i aksjen, så spiller ingen rolle for min del
Uranium ETF opp 35% nå siden jeg tok opp dette. Har dessverre ikke fått tatt noen posisjon her.
Ny dag, selv uten imsk aksjer, så er det likevel den eg gleder meg mest til, fortsetter den idag ?
Er jo bra eg ikke driver med short da
Kunne blitt opp mot 100% på én dag det. Blir ikke klok på den oppgangen her altså. 3 kontrakter og en refinansieringsprosess = oppgang på mange mange 100%?
Edit: det kunne blitt mer enn 100%…
Noen som er inne i IMSK ?
Jepp… Ble en veldig kjapp trade med økning på 4kr…
Jøss, havilla idag da, hvem går 200-300 prosent imorgen da !?
Finnes det en liste som viser selskaper på Oslo børs rangert etter markedsverdi?
https://www.avanza.se/aktier/lista.html
Ta bort sverige og velg norge på land, og trykk på Börsvärde for å sortere på mcap, du kan velge hvilke lister du skal ha med. Oslo Axess osv.
Nevnte jeg Farstad i går?
Min lille Sevdr post er dagens lyspunkt
Raske penger i Farstad : ) Elsker selskaper i “trøbbel”
Hva tror folk her om USD mot NOK fremover i 2017? Vurderer inngang i noen aksjer i USA, men er usikker på hvor lurt det er når USD står i 8,3. Jeg antar at hvis oljeprisen går til 60$ som er veldig sannsynlig så vil USD gå til 8.0… Noen som er i samme båt eller har noen idéer?
Hmm, du treffe godt i high risk.
Er ikke inne far, men har en Lotto post i ots, ilag med Sevdr så er det jo noen kroner, men veier ikke opp for minus i Funcom
Hvordan klarer du å være minus i Funcom? Har du ikke hatt aksjer der så lenge eller er det en tradingpost du har kjøpt nylig? Hvis du har 30%+ i OTS så må du ikke glemme å ta gevinst : ) Pleier selv å selge hvis jeg har fått 20%+ på kort tid. Satt med Farstad til i dag og fikk 30%+ Har så fått fin ny inngang i FAR nå etter at den har korrigert. Denne kan jo gå høyt på minutter, potensialet er bra og nedsiden lav.
Eg solgte ut noe høyere forge uke, så har kjøpt igjen litt da den falt kraftig, men eg begynte for tidlig på 3,46 og kjøpte hele veien ned mot 3.
Så isolert på siste inngang, så er eg i minus, men legger eg til gevinsten som ble realisert, så er eg likevel i pluss
Edit : ut av Sevdr og Ots. Sevdr hadde eg litt høy inngang i, så ble ikke rare greia