Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Kjedelig med denne handelskrigen for REC. Den virker i hvertfall : ) Sitter med urealisert tap her nå, men tenker å sitte til ny JV fabrikk i Kina startes opp i 2017. Har forstått det slik at det kan være mulig at de da kan selge gjennom denne nye fabrikken i Kina. Mao. her må man smøre seg med tolmodighet : )

1 Like

Kvartalsraport torsdag, noen som forventer bedre eksport tall/ høyere betaling. Jeg økte i DNO i dag selv :confused:

idag skjer det ting med olja. Vil anbefale å selge oljerelatert idag. Imorgen kan være for seint. Jeg ser også at markedet reager sterkt på Larry Page sitt salg i forrige uke, er ikke bare olje som kommer til å få det tungt denne uka…

1 Like

Du anbefaler salg af olierealateret i dag, men køber selv i Funcom?

Tror jeg vælger og lytte på mig selv her :wink:

gjør som du vil. Det er klart jeg kjøper i Funcom… Funcom er ikke oljerelatert, og heller ikke et sinnsykt overpriset tech firma… Støtten på 1,2 ser ut til å holde veldig bra

3 Likes

Tak for det!

Funcom er jo en sikker havn i disse tider :wink:

1 Like

Sånn ser jeg på oljeprisen…

https://www.tradingview.com/x/cML6yXLV/

Vi kan godt se høyere enn dagens nivåer de nærmeste ukene, men i det lange løp de neste 120 dagene vil det fortsette nedover. Ikke mer enn en time siden brøt olja igjennom en mange uker lang bunnlinje som markedet helt sikkert ikke vil overse.

2 Likes

Avm tar ivertfall av for øyeblikket. Og godt er det :slight_smile:

1 Like

Høyt skal den da ?
Da gullet var I 1400 fir ett par år siden, var den over kr 2

Vet ikke, har prøvd å lese meg opp men er ikke så mye å finne om selve aksjen. Bare at den er en trygg havn nå med synkende oljepriser og stigende gullpriser. Er faktisk eneste aksjen jeg har nå som er i pluss. Heldigvish har jeg fått snittet ned på de eksisterende :slight_smile:

Kjipt med Rec for dei som er der, men synst det lukter av hele JUM og Rec.
JUM uttalte i ett intervjuv at noe av det han angret mest på i 2915, var at ikke kjøpte mer i emien enn hva han gjorde.
Så JUM, hva f skulle du med aksjene, du visste vel ossen dette lå ann, eller vil du ha mer å låne ut ?

Er ikke lett for småsksjonører i selskap med sånne på toppen, nei man må holde seg borte sånne aksjer, samme med Spetalen, vet aldri hva dei finner på

1 Like

Avm tjener penger på i underkantav 1100, stemmer det da ?
I såfall er det jo banebrytende med gull over 1200 som det er på vei nå…

Kjip dag kursmessig bortsett fra short og Stillfront

@ Iox rir av stormen og faller kun noen få ører menst resten av ose dundrer i bakken, ikke mye salgsvilje under 2,30.
Men nå håper eg det nærmer seg en løsning i kursen, håper på snarlig oppdatering, men neppe noe på denne siden av q4

1 Like

Ja, og ikke minst at de har gjort store kostnadskutt allerede. Opp 25% i dag

Jepp, for meg var det kun Kitron som var i nærheten av nullen…

1 Like

er det noen her som følger REC?

Ham, skjer med Avm i orden om gullet closer over1200 ikveld da ??

1 Like

Er det noen som er flink med TA som kunne tatt en kikk på AVM og Gull?

1 Like