Mye diskutert på “innsidekjøp” tråden idag
Ble tung Ioxene mine nå
Skumle tider nå. Rir du ut stormen?
Ja, denne stormen rir eg av, Iox er det siste som blir solgt.
Ser Panoro kjørte en liten emisjon nå i kveld. Kurs ble 0,42kr som er ca 26% rabatt i forhold til sluttkurs i dag.
Hvor ser du dette? Er det ikke book building som skjer frem til i morgen 08:00 der kursen enda ikke er kjent?
Fikk telefon og mail
"The book is covered! Price guidance NOK 0.42 per share
And will close at 19:30 CET
"
rt olja 30,4
edit:
blir en hard dag for oslobørs imorgen… om ikke den mirakuløst redder seg inn igjen før da… Er glad jeg satt penga der jeg anbefaler… Sitter Bear olje x3 og Bear OBX x5
I det store bildet, skal vi opp igjen neste uke… Muligens hele veien til 40… Så for å rydde ned igjen å finne en ny bunn for olja
edit2:
stryk det at vi skal opp igjen neste uke… Blir muligens veldig snart
Dommedag udeblev og dine shorts må være rimelige kolde eller hvad?
“Sitter Bear olje x3 og Bear OBX x5”
har vel aldri snakket om dommedag… mine shorts ble cashet inn med en grei 35% gevinst… satt rett over i bull… og litt seinere idag skal du nok se at det blir enda en fin short…
før vi ser en sinnsyk bull…
edit:
litt synd for meg at Opera ødela for en grei skuring på 10% profit på Bear OBX, fikk nøyd meg med 5%
Men grattis til folk på forumet som satt i Opera, lavt bud, men greit med 40% også for de som kom inn lavt
Hehe
Ja ja… Der er åbenbart nogle som altid rammer rigtigt kan jeg så se
Så må vi se om du også rammer rigtigt når Funcom kommer med prospektet
følg med på gull nå i tida som kommer… skal langt ned igjen, sitter short der
Funcom sitter jeg longterm i… Ihvertfall til et par kvartal etter Conan inntekter begynner å vises.
Fikk en forferdelig inngang…
Forferdelig inngang pr nå er ikke forferdelig ifht kurs mot sommeren. Da vil jeg med stor sikkert si det blir en fantastisk inngang - om man skal tro kurshistorikken til Funcom da
joda, men med volumene som ble tradet rundt 1,2 - 1,4 kunne jeg fint fått en inngang der
Har i dag købt Kværner på 5,60, sidste gang jeg havde aktier her gik den fra 6 til 8,2 på få uger
Andre som har aktier her?
Tror disse her vil have flere aktier:
har vurdert Kværner, men ser få triggere.
Oljemarkedet surner ytterligere og da spesielt innenfor topside segmentet som Kværner er satt opp for å levere til. I tillegg så forsvant første “subsea on a stick” jobben til Heereema.
Spørs om de ikke er for dyre, og det vil komme en ny effektiviseringsrunde før de evt kan klare å lande en ny kontrakt.
Vel også derfor at kursen er sivet så tilpas meget så jeg kunne komme ind billigere end sidste gang jeg var med
Jeg tror at HitecVisions vil købe sig yderligere op og så tror jeg de kan overraske med regnskabet den 16/2
Har bare startet købet så håber jeg kan komme ind lidt billigere med næste potion
Hvilken tricker bruger i til Bull/Bear olie ?
(gearet og helst med en god omsætning)
det ser ut som det er noe støtte i overkant av 5 tallet, men lite som stopper kursen fra å dale ned dit. ryker 5 tallet så tror jeg aksjekursen vil være utelukkende prisgitt oljeprisen.
Kværner har mye arbeid på Sverdrup, så de har fortsatt tid til å gjøre de riktige grep for å bli lønnsomme og attraktive i markedet. Tror det er et langsiktig godt kjøp, men avventer litt da jeg generelt er negativ til markedet.
Har du en spesiell grunn til å tro at Hitec Vision skal kjøpe seg ytterligere opp?