Bruker BEAR og BULL BRENT X3 ND.
DNM har ikke nok volum til salg og kjøp
Men er i overføringsfasen til Forex trading, ser større potensiale der.
Bruker BEAR og BULL BRENT X3 ND.
DNM har ikke nok volum til salg og kjøp
Men er i overføringsfasen til Forex trading, ser større potensiale der.
En ok dag på børsen herfra
Mye Opera? Gratulerer!
Blandt andet og en lille svensker Delta minerals (+43%), tager gevinster i morgen og kikker nærmere på REC og Kværner hvor jeg købte lidt i dag… det skal dog med at jeg har et depot mere hvor olie ligger fint til også (QEC,APCL)
Tog også lidt Bull olie x 3
Har ikke aktier i Thin siden salg på 3, køber dog nok ved 2,20 hvis den kommer derned
Qec er sykt spennende, hatt den på watch listen i lang tid.
Hadde en urealisert gevinst på over 100k kr i høst på en trade, men glemte å ta gevinst, gikk ut med noe rusk i plass.
Den er en eg skal inn i, men nå er det frukt fokus å litt uvær i Interoil aksjen som først å fremst må pleies
Hehe
Glemte og tage gevinst!
Det har altid været mit store problem men er i 2016 blevet meget bedre (selv om jeg nogle gange er gået glip af større gevinster) så er det vigtigt (hvis man trader) og kunne realisere noget gevinst og ikke blive for grådig !
Qec og APCL sælger jeg ikke de er “låst” på ubestemt tid
Eg er blitt bedre etterhvert, så eg tar gevinster der eg har.
Samtidig som eg var heldig å fikk ett gevinster i fjor på over 100k, så gikk eg glipp av en del, med å være for grådig.
Bl.a i Iox kunne eg tatt en sinnsyk ( den desidert høyeste ), men der nekter eg å selger før ny oppdatering kommer.
Om eg så må selge både bil og hus i ettertid, så skal eg ha med meg denne.
Overvejer IOX igen, hvor langt tror du tidshorisonten er før der er nyt omkring partner/farm out?
Er der ventet news snart eller holdes den ned af oliepris?
Eg gjør det enkelt, eg henviser til denne tråden eg leteretterverdi sine svar, han har rimelig ok oversikt :
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2311413
Ellers tror vi er veldig nærme en ny oppdatering fra Iox, så gjennstår det å se om det blir positivt eller negativt.
Neste uke skjer det to ting :
Stadigvæk Bull på olie?
AVM klatrer som bare det
Kog faller mye i dag. Nå er ikke keg noe god til å lese q-rapporter, men jeg synes ikke dette var så ille. Men den aksjen lever sitt eget liv. Kog omsatte for 17 mrd og hadde ebitda på 10,8% i 2015. De meldte om utbytte på 4,50 kr.
Kog har potensiale for noe stort framover, spesielt på forsvarsdelen, spesielt med flydeler, missiler, våpenstasjon og luftværn. Jeg tror Kog kommer til å bli bra i år.
KOG er vel rimelig bra eksponert mot oljebransjen, som ikke akkurat går bra?
Joda, de er jo det. Jeg ser at de gjør endringer i olje-delen nå. De satser mer på digitalisering.
Jeg tror Kog kommer til å bli spennende framover, både på forsvar, og den nye satsingen med Kongsberg Digital
Tok ut gevinst i AVM nå. Fra 0.33 til 0.57 på ei uke får holde. Resten er i rødt! Hentet inn litt mer Kitron aksjer også
Triste Iox dager, gleder meg til det kommer oppdatering fra selskapet.
Nå trenger jo ikke det være positivt, men forhåpentligvis så blir det de.
Nå nærmer det seg minus for året, var oppe på +30% for et par uker siden. Ja ja easy come easy go eller hva man sier.
Om du bare nærmer deg, så er ikke der så farlig, eg har for min del har bikket under, langt under