Var visst dårlige tall nå pluss kanskje skuffelse over at det ikke ble kutt?
Overvejer salg for at købe mere REC Bull (Funcom bliver først købt når der er styr på økonomien)
Markedet forventet kutt. Frys betyr fortsatt tilbudsoverskudd
Dobbelt op i Kværner og REC Bull i dag og solgt 2/3 dele i Bull Brent x 3
Om det var et godt bet vil tiden vise
Rapport
http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=76865
Koncernens omsättning för perioden uppgick till 26,9 (17,6) MSEK, en ökning med 35%, och för kvartalet till 6,5 (4,4) MSEK, en ökning med 32%
Bruttovinsten uppgick för perioden till 18,5 (6,6) MSEK, en ökning med 180%, och för kvartalet till 4,4 (1,9) MSEK, en ökning med 135%
Finansiella mål - uppdatering
Jämfört med 2015 bedömer vi att omsättningen ökar med 20-30% och att resultatet stiger i motsvarande grad.
Bolaget har som mål att växa med minst 30% i genomsnitt per år under den kommande 5-årsperioden och att rörelseresultatet växer i åtminstone samma takt som omsättningstillväxten.
know shit sherlock holmes
@holmes edit; så det for en stund siden eql. Selskapet er et spennende selskap samtidig er det kanskje mindre risiko med tanke på at de har produkter i markede samt at porteføljen er stor med ca. 8-13 medisiner. Imotsetning til biotek selskaper med kun 3
Heftig skrell i Interoil idag, eg trenger at olja snur kraftig opp, helst nå med en eneste gang !
Olja har en sterk support på 31,61. Mest sannsynlig vil den kjøre en Mars 2015, ned igjen til fib .5 (31.61) og sette da bunn nr.2 på vei over 40.
Volumet på rundt 31.61 skal også hjelpe som en support.
Det er et kjent fenomen i disse dager at Amerikanerne når børsen dems åpner skal ned eller opp igjen for å sjekke alt mulig rart. Jeg har fortsatt en god knapp på bull olje
Enig, en pust i bakken
Jeg tenkte jeg skulle solgt mine Bull brent på morgenen i dag, men sitter på fjellet med dårlig nett, og har ikke kommet inn i nettbanken i dag. Det var kjipt å se at olja stupte i dag. Satser på at det snur opp igjen i løpet av ett par dager.
mulig scenario
Olje nærmer seg kritisk punkt, håper den skyter fart rett opp igjen og at den ikke faller igjennom.
Ser vi 20 tallet igjen ikveld ??
Dere er gale som satser så hardt på olje/oljerelatert i disse dager! Det kan ta lang tid før det kommer en skikkelig rekyl
Omtrent like gærne som dei som køyrer hardt på Funcom ?
Likheten er slående!
Dette forumet har vel aldri vært for de som kjører lav risiko…
Hehe, sant nok…
Aksjer er høy risiko uansett, å ta olje (selve råvaren) eller Funcom her er ikke noe verre enn noe annet (jeg mener jo det er bedre).
Se på utviklingen den siste tiden til trygge selskaper som Telenor og DNB bare for å ta noen eksempler (Eller Volkswagen og Deutsche Bank i Tyskland / Apple og Tesla i USA osv)
Olja flater perfekt ut, før den straks snur opp igjen
38% afkast på 3 dage;)
Er nu højt eksponeret mod Kvæner og REC Bull
Er der bull Rec etn du har ?