REC BULL DNM
God volume og masser af aktion!!
Er klar på endnu en dobbelt mere men sidder godt lastet på 1,85
REC BULL DNM
God volume og masser af aktion!!
Er klar på endnu en dobbelt mere men sidder godt lastet på 1,85
Ser hvorfor du mener det var dumt å kjøpe DNB og Telenor på ATH, men det hadde jo vært enda dummere å kjøpe Funcom på ATH? Det samme gjelder jo oljen.
Interessant å se at både Telenor og DNB nå handles på samme nivå som i 2007. De har jo gitt bra med utbytte underveis, så ikke akkurat sammenlignbart med Funcom som på har gått ned 90-95% siden 2007. Ei heller når det kommer til oljen, som handles på de laveste verdiene nå på over et tiår.
Sånn historisk sett, så har det jo vært lurt å kjøpe DNB og Telenor på dipper i markedet. Spørsmålet er hvor langt de skal ned denne gangen? Synes det ser ganske stygt ut for osebx nå. Bunnene blir lavere og lavere, og ingenting tyder på at vi skal bryte opp gjennom halslinjen i hode-skulder formasjonen.
Spørsmålet er jo hva DNB og Telenor prises etter, og jeg tror prisingen her er mye basert på frykt/tillit uten at selskapet i realiteten gjør det så anderledes enn før.
Jeg tror det kan være lurt å prøve å kjøpe seg opp i “kjedelige” selskaper når frykten er som sterkest, i stedet for å prøve seg på høy-risk selskapene i slike perioder. Akkurat nå er vi i en overgangsperiode, så jeg burde nok strengt tatt sittet i cash…
@blocshter synst å hugse at vi så vidt snakket om Qec, hva venter du på for st du kjøper der ?
Vet at din landsmann Helge Larsen vertfall tidligere har følgt selskapet tett, vet ikke om han er inne enda eller om har solgt seg ned
Enig i det du sier, men tror som deg at det er for tidlig å ta inn disse (langsiktig , kortsiktig kan det være lurt). Grunnen til at jeg tør sitte på høy risiko er at det er selskaper som kan gå greit uavhengig av konjunkturen og at det er andre parametre som bestemmer om det går bra. Selvsagt så vil jo en lavere risikovilje slå inn på kursene her også så det gjelder å være forsiktig, man skal også være veldig kresen med inngangskursen. Når det gjelder råvaren olje så tror jeg vi er nær bunnen og den vil stå høyere om et år, sånn sett kan det være en grei posisjon å ta i derivater uten gearing med inngang under / på 30.
REC Bull
Er du med Kronn ?
Grattis
nei, eg er ikke med.
Er det bare denne kjøpsanbefalingen som kom, så gjør til rykket på 7-8 prosent ?
hmm, prøve en rec bear kanskje
Hehe
Den er totalt undervurderet!
Klimaaftale i Paris, olieopgang,faldet fra 2 til 0,80, massive indsiderkøb,ny fabrik 2017,stigende sili pris… Med mere, læs gerne indlæg fra Antonberg på HO og gør dine egne vurderinger… Tror på en dobling af kurs inden 6 måneder
Nei, ikke solgt meg ut av Iox
edit : sitter i minus der nå, visst eg legger til gevinsten eg tok der i høst, så er det ikke så ille
edit : Rec tok helt av den, når tar du gevinst ?
Støttenivået på Olja holdt, og ny test på 36 tallet henger i luften
Støttenivået ble ikke nådd og det ligger en stor mulighet for at US Open will sende olja ned for å gjøre en god test av fib .5.
Helt innafor scenario
Var den ikke så tett på støttenivå i går kveld at det gjelder ? Hugser ikke helt hva den var ned på, men var godt under 32 ?
edit : fine analyser du kommer med
Ble visst med på rep emi i bionor
Fortsetter nok
selv med en meget sterk dag på ose idag, så kan vilførst en like sterk og kanskje enda sterkere dag imorgen om dette fortsetter.
Olje og USA går kraftig, Asia går nok helt garantert opp inatt, og ose nærmer seg 600 igjen
lenge siden sist bagger tok seg en uke fri fra HO
han er kom tilbake igår
Innlegg av: 100 Bagger (17.02.16 18:37 ), lest 17 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: FUNCOM kan vel aldri nå 5kr?
Funcom kan lett stå i 20 pr aksje diluted til jul. Sett deg inn i sakene.
men tolker dette innlegget til at han fortsatt ønsker å selge.
570 til 580 har jeg sagt er et greit nivå å se over porteføljen litt før neste rykk ned
Sidder fuld lastet, den skal meget højere
Kværner gik også godt i dag
Og har “desværre” ikke Bull Brent mere
Bra, eg for min del holder på å konk
Hadde håpet på Thin lenger nede, men eg ble for gjerrig der, men har litt forventninger til Axa som ble kjøpt rundt 1,80 idag