Lager tall fra API viser nedgang, olje prisen får nok vind i seila.
Dei som kjøpte bull olje idag kan smile imorgen
Hold øje med APCL,tror den ligger an til rally på stigende opmærksomhed/volumen/oliepris og vi kommer tættere på den forløsende underskrift som 100% vil udløse et stort rally
Kender det ikke nej, men det lyder spændende!
Vi har jo en fin track record mht IT firma i Danmark med Skype (stiftet i Danmark af Janus Friss)
Skal lige læse dit link igennem når jeg lige får lidt tid
Sunshine… Sunshine reggae
Rec Bull
Nice det Blochster! Selge å putte i Funcom nå da eller? Funcom står fort i 2 kroner igjen kommer trolig en fet trailer igjen any day now
Følger min plan og køber først Funcom når “støjen” omkring emién har lagt sig!
Edit: Tillykke med stigningen i dag, er der news som jeg har gået glip af?
vet ikke, jeg har en god slump aksjer nå så jeg sitter bare på lading så lenge!
Siste nytt fra hakkebakkeskogen
CLOETTA
BÖRJAR SE VISS NEDGÅNG I HASSELNÖTPRISER - FC (Direkt)
2016-02-18 15:18
STOCKHOLM (Direkt) Cloetta börjar se en viss nedgång i de hasselnötpriser vars uppgångar tyngde resultatet under det fjärde kvartalet.
Det säger finanschefen Danko Maras till Nyhetsbyrån Direkt på torsdagen.
Dyrare hasselnötter och mandlar pekas i Cloettas rapport ut som främsta orsak till en vikande organisk försäljningsutveckling under det fjärde kvartalet. Cloetta höjde sina försäljningspriser mer än konkurrenterna och tappade därför i volym.
“Det är klart att i det långa loppet borde tillgång och efterfrågan mötas”, säger Danko Maras och nämner att mandel kanske kan börja odlas på andra ställen, “men det kommer att ta tid”.
Att Cloettas omsättning i Italien drabbats så hårt av prishöjningarna på nötter och mandel, och att detta gett så stort utslag i kvartalsräkenskaperna, beror enligt Danko Maras på att landet står för en stor del av omsättningen under det fjärde kvartalet - klart mer än årsandelen på 13 procent - och att de produkter som säljs mot slutet av året, bland annat nougaten “sperlari”, innehåller stora mängder av just hasselnöt och mandel.
Kanskje morsommere å trade hasselnøtter enn brent olje?
Næh, se hvem som lurer seg inn på vinnerlisten idag da :
Teknisk, var der meget viktig å slutte på 2,03 eller over, nå går aksjen i kjøp.
Så du kampen?
De kunne have vundet 3-1 uden problemer, og nej spiller ikke meget oddset da jeg bare taber alligevel
Og jeg holder med FCK da jeg er født og opvokset i København (nordens hovedstad)
Nei, så ikke kampen, holder med United, men har etterhvert blitt kjedelig å se på, da det spilles dårlig fotball og resultatet uteblir.
Da mister eg interessen
Fallende trend, nå er den i bunn, ser vi en tur mot toppen ?
http://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=IOX.OSE
Edit : JPM viser i dag også, tar 4-5k hver dag, med ett og anna unntaket.
Er vel opp i rundt 500k nå
hva var emi pris i bionor ? 76 øre?
prøver en bull brent *3
Du nevnte igår at du så en “positiv trend” bak lagertallene. Lyst til å utdype?
Du er vertfall ikke risikoavers
Lager tallene har selv det har vert økning noen ganger, så er det gjerne import som har økt, å ikke produksjon.
Rigg telling hver fredag, viser en klar nedgang i opperative rigger, samtidig vet vi også at riggmarkedet jobber mer effektivt, men det produseres mindre, etterspørel vil øke, og det markedet har fått klare tegn på at flere land, deriblandt opec medlemmer, ønsker tiltak.
men, ikke gjør som eg gjør
ps: bull gange 3 i pluss for min del
pokker, skulle kjøpt mer
eller kanskje ikke
Så kan du bruge fredag aften til og se oliepris, mere spændende end en god film