Følgt litt med på bionor handelen idag, å lurer litt på om eg skal ta en dose
Nææææ, se her a, kjøpssignal på Interoil :
Pokker, noen har klart knekke koden, eg er bak 4 nick :
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2315810
Synst enkelte skal ha kred for fantasien og hvor egne resurser brukes
Splittet personlighet?
Jepp, velger nick alt etter dagshumør.
Noen ganger diskuter eg også med meg selv
Hehe, ja lese gig-trådene der er å tre inn i rene bisarro-land…
Tatt litt Apcl igjen
Edit : da sluttet den noen ører over der hvor eg gikk innigjen, med det eg solgte fredag.
Håper nel snart våkner igjen. Axactor får litt mer moment, denne uka kan bli veldig fin om ting rører litt på seg. Hadde vært trivelig å se Kitron bevege seg etter x antall måneder i stand-by. Iox må snart komme oppover, og NOM over krona hadde jaggu meg vært hyggelig det og
Skeptisk til NEL… så at Haudeman hadde solgt seg ytterligere ned. og evt inntjening er langt frem i tid
Drit i haudemann. Nel er min nest største investering. Gikk først inn på 3.218 og har nå snitt på over 3.6. Om jeg må sitte til “evig” tid so be it!
Ikke enig. NEL har fått oppmerksomhet pga bjellesauer. når en av de største selger seg ned (og sannsynligvis snart ut), så er det neppe positivt.
Hvis du sitter “til evig tid” så går det nok bra i pluss, men det kan fort bli noen år til.
Vil forøvrig vurdere inngang hvis vi synker ned mot 2,-
Ser ut som Songa aksjonærene går på en smell idag…
Tipps til 10 dobblingskandidater mottas med takk, og helst før alle pengen mine blir borte.
Noen ?
Happy trading
Ja Kronn hvis du gir Funcom 6-8 mnd, tror jeg jaggu du ikke er langt unna:sweat_smile:
takk for tipset, kjøper litt mer i morgen
Tror du kan ta en pott i gig om den synker ned mot 3. Litt morsom dag i dag, AXA tilbake i minus, FC nesten i null, nel litt opp, Kitron litt opp, gig fortsatt godt i pluss, AVM ned, nom ned, thin ned.
Problemet med tidobblingskandidater er at de gjerne er konkurskandidater samtidig. Du kan ta en titt på Seam. Eller muligens Photocure. Jeg har aksjer i Photocure som ikke har finansieringsproblemer, og ikke i Seam som lever på kanten av stupet. Begge kan gå 10x hvis de lykkes med det de prøver på, men det er mer enn en uke til de er der for å si det sånn.
Risken i Photocure btw er at ingen av de nye produktene når markedet. Det kan ta laaaaang tid.
@ Apcl
Spennende aktivitet i nabolisensene til Apcl, bl.a her ved Cairn energy
http://www.cairnenergy.com/index.asp?pageid=27&newsid=483
Fra Apcl om Senegal lisens :
Gikk du/noen her i dragsuget hos song idag?
Nei, men med min utvikling siste tiden, så er det jo litt rart at eg ikke klarte sitte med song aksjer også
Du ?