Et ting jeg ser etter er antall nystartete tråder på hegnar om selskap X som lovpriser selskapet. Er det for mange, er man nok nærme en lokal topp.
Hvorfor er ikke dette børsmeldt!?
APCL løper avgårde, dagens vinner så langt! Brytes 3 i dag? Noen som vet mer enn andre?
Takk! Snodig, fikk det ikke opp hos meg…?
kommer det en etterlengtet rekyl i iox i dag da ???
synes du spør om det hver uke
hehe, riktig observert
noen tanker?
Denne er vanskelig… men det er mulig aksjekursen får en positiv reaksjon hvis restruktureringsplanen bmir akseptert. På litt lenge sikt, så skjønner jeg ikke helt hvordan norske skog skal kunne tjene penger
Hadde vært gøy å lage noe med det en gang. Gi beskjed om du har en idé eller prosjekt. Litt usikker på hvilke begrensninger de legger i dette, men jeg antar at det unngås med å lage en tjeneste på web/saas:
The API-service is not available for 3rd party or distribution of the software.
Russiske prosenter i Nsg imorgen, slutt 1,7 på fredag og åpner langt over 2kr imorgen.
900 mnok blir tilført selskapet, men kan ikke benyttes til å betale gjeld ( som det er mye av ), dette skal gå til driften.
Med kvartals tap på 300 mnok og oppover siste året, så er det likevel ikke lenge dette hjelper, selvom Nsg ved utgangen av feb 2016 har ca 500mnok i kontanter.
Bedring i pris på papir må til, samt salg av virksomheter nok også er en nødvendighet.
Sikkert mangen gode trade muligheter her fremover, men vær forsiktig !
Edit : Storvestre som vi kjenner fra Funcom, er storaksjonær i Nsg
@ Avm : http://uk.businessinsider.com/hsbc-note-on-the-fed-and-the-gold-price-rally-2016-3?r=US&IR=T
Da ble det Nsg på åpning, får vi se, tror den er skummel
Edit: hadde trudd den skulle enda kraftigere, får se litt utover dagen
Der kom Nsg
Kommer sikkert mange muligheter i nsg hvis det blir en stor oppgang det neste året…