Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

http://www.geo365.no/bergindustri/over-halvveis-i-boreprogrammet/

Snart på tide med selvangivelsen, noen som vurderer denne fremgangsmåten?

4 Likes

Heyy! Nå er jeg jo i pluss i det fondet jeg valgte å beholde jo - DNB Nordic Technology. Missvisende navn siden fondet investerer i hele verden.

3 Likes

Håper AXA, gig og fun fortsetter turen oppover i morgen. Da blir det god påske for meg :slight_smile:

1 Like

ser ikke bra ut for dagens Songa aksjonærer

http://hugin.info/136777/R/1996889/735942.PDF

noen som eier noe her nå?

Edit;
Dette gjør meg kritisk

Hvordan/hvorfor har Dreamfall Chapters solgt så mye på Steam i det siste uten salg?

Edit:

All games are redeemed through Steam, with Shadowrun: Dragonfall – Director’s Cut, Dreamfall Chapters, and Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas available DRM-free. Most games are available on Linux and Mac as well as PC, which is very nice.

5 Likes

Bra funn!

@Holmes er du fortatt i Nattopharma? Har du fortsatt troen på selskapet?

1 Like

takk for verdifull info :wink:

Ja, jeg er langsiktig i Natto, hvis ikke det skjer noe uforutsett som at innsidere begynner å selge etc. Har økt litt på 6-tallet.

1 Like

Si meg en ting, for meg ser det nesten ut som at FC gjør hva de kan for å unngå en emisjon. Skulle tro de satser på å klare seg på egne ben frem til lansering av CE. Om de har et så hårete mål så vil jeg nesten tørre å påstå at den er underpriset og har en enda mer sinnsyk oppside. Dette er meget interessant

3 Likes

Oljeprisen ble sur i magen til påske, godt børsen er stengt, så får vi håpe den holder seg over 40 og kryper oppigjen frem mot åpning tirsdag

@kronn, du spurte vel om denne tidligere men ikke noe respons. EMGS, hva tenker dere om denne? Selskap med spennende teknologi, har gjennomført restrukturering, burde være interessant for oljeselskapene når de skal gjenoppta leting på en mer edruelig måte.
Har store investorer som nok sitter long for å få betalt for investeringene sine. Har en moderne flåte som er klar. Mcap på ca 340 mill, burde være en stor oppside…
Noen som sitter i denne og har fulgt den en stund?

1 Like

Den dagen eg spurte om den, så kjøpte eg en liten pose med aksjer, uten å ha satt meg nevneverdig inn i aksjen.
Kjøpet ble gjort ene og alene pga husa eg såg lastet

1 Like

Da er jeg i samme bås som deg, kjøpte en liten post omtrent samtidig. Har lurt på å øke potten litt, men usikker. Kanskje jeg skal legge den i skuffen og glemme den, kan jo være morro hvis den klatrer.

1 Like

Jeg tenkte som så at når ex Skagen Falnes satser så kan jeg også, i stedet for noen Lottokuponger.
Som det er nå går den 4% opp og ned rundt 0,26.
Jeg har bare litt i EMGS, mulig jeg øker.

1 Like

I dette intervjuet med Behaviour Interactive nevnes både Funcom og Starbreeze

Om Warhammer 40K som er i early access på Steam, men nærmer seg full lansering på konsoll og PC

Om overgangen fra WfH til egne spill og samarbeidet med Starbreeze

4 Likes

Noen som kommer lettere til pengene enn andre :

http://www.side2.no/lykkespill/v2/mann-vant-724-832-985-kroner-i-eurojackpot/3423206904.html

1 Like

Dei har no litt å stri med pilotene også :

Er en egen opplevelse å sitte og se ut sidevinduet ved landing og se at rullebanen er typ 50 grader til side for nesen på flyet.

Pen flyging. :slight_smile:

2 Likes

Påsken er over og dansen på børsen starter igjen om få timer !

Kjøpssignal i Funcom og Interoil på tur over 2 igjen ?
Apcl, hold eller gevinstsikring ?

Happy trading :slight_smile:

3 Likes