Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fytti som ASC bare auser inn med GOGL aksjer nå. Robotplukk nå hele dagen. GOGL kommer til å slutte på dagens høyeste :stuck_out_tongue:

Og så blir det virkelig spennende å se i morgen hva denne Konge oppgangen har gjort med isen i magen til shorterne… hehehe… Får jeg rett her så advarer jeg om litt skryting på forumet i morgen… Kan fort være priset til 35 kroner aksjen allerede i morgen. :smiley:

EDIT: 33.20… Nå tror jeg de store begynner å få troa… ER det her vi begynner nå :smile: Så morsomt.

2 Likes

Takk for tipset :slight_smile:

2 Likes

Hoho… Sjekk NYSE

Før åpning… Nå graver shorterne frem kniv, øks, og sliper dem til kamp… Alle mann over bord, dekk inn den som kan :wink:

2 Likes

Dette var moro, blir nok ett glass med noe godt i kveld :slight_smile:

Jepp :wink:

Ser at de besinnet seg litt i USA og “bare” startet handelen på 4 USD pr aksje… Men nå raser volumene på. ASC har satt en veldig agresiv robot på kjøp. Denne går mye opp utover kvelden tror jeg. Psykologien er nok slik at om ratene bare fortsetter opp i morgen så går aksjen av hengslene… Om ratene tar et hvileskjær så kommer GOGL bare til å gå likevel opp for å ta igjen utviklingen som har vært den siste uka. Så jeg tviler shortere er veldig lite lystne på å ikke dekke inn, samtidig som det nok sikkert vil være en relativt lang kø av folk som vil gå LONG.

:smiley:

1 Like

Dagens høyeste i USA nå :wink: Veien er OPP :smiley:

Stanger oppover igjen 33 nå. :slight_smile:

Kjøpte noen flere, inne med halvparten av det jeg tror jeg kommer til å sitte med vis dette forsetter å krabbe oppover. Vil se litt mere av rater før neste inngang.

1 Like

En lang dag på stranda og 5% opp for meg på gogl.

Men den har falt litt i USA da.

32.70 nå :smile:

Men hvordan tror du det er å være short og ikke ha dekket inn før closing i en tid hvor BCI knaller opp +7% dagen. Jeg er overrasket om denne ikke står i 4.10 ved closing.

Bra dere lykkes i Gogl, en aksje eg aldri har sett på.
Om dere liker litt risiko greier, så ta en titt på Iox, den er teknisk meget spennende begynt og bli, dagens aksjekurs er lavere enn verdi i selskapet ink justering for gjeld.
Kommer bankgaranti på plass, vil den gå bra. Økte resursanslag i Colombia og treff på boring iht. 3D, så er her verdier for mange gangen dagens mcap.
Selv kjøpte eg 100k på fredag til snitt 2,08, etter dette har eg denne uka kjøpt ytterligere 110k til ca snitt på 2,3.
Idag endte den på 2,64.
Eg sier ikkje kjøp, men bare ta en titt på den, her kan det være rom for noen raske kroner.
Etter og ha gått bra siste 4 dager, kan det naturligvis være på sin plass at den skal noe ned, før den stiger igjen.
Oljeproduksjon til Iox er javn, menst hoved eier Andes ( børsnotert i London, eier 51 % ), jobber nå for å øke produksjon i Colombia.
Videre har Andes nylig gjennomført en emi, og det skal sies at Andes vil garantere for BG2, uten at Iox trenger å stille cash i garanti ( om eg ikke har misforstått )

Kommer Andes med bud for resten av selskapet …?

Risikoen ligger naturligvis i om Iox, mot alle odds, ikke får på plass nødvendig bankgaranti for å starte drilling.

Lykke til
Obs : volatil, og varierende oms.

2 Likes

Skal si at USA reagerte med et gjesp :smile:

Vel man kan ikke ha allt på en dag. Blir spennende å få videre utvikling i ratene i morgen.

@Gordon
GoGL lavt volum 2% opp!
Fro høyt volum nesten 6 % opp

1 Like

:wink: vel vel, vi er alle godt in the money, etter flere dager med typ 5% oppgang. Så man kan ikke klage. Spent på om Capesize fortsetter i morgen og om ASC roboten fortsatt skal lage koselige grønne tall i min trader :smiley:

Men seriøst de som sitter short i USA tror jeg har baller av stål. Inget indekningshysteri å spore der ennå. Nå er jeg jææææævlig spent på hvor mye ratene går med i morgen.

Vedr Frontline så er de og et spennende bet… Men drybulk markedet er mer av en dark horse som jeg tror kommer sterkere nå i short run. Noen dager nå så ser dere GOGL og andre DryBulk shipping selskap komme inn i portefølgene til meglerhusene igjen.

1 Like

Blir en spennende dag med shipping i morgen. Vi får håpe at det går opp i både gogl og FRO. Begge er spennende aksjer som kan gå mye. Vi får følge med :slight_smile:

Poenget er at dette skal rugle seg oppover jevnt og trutt så det håper jeg :wink:

Capesize Indexen… ny rekord i går 1462 :smile:

Synes at vi har truffet godt inntil nå.

2 Likes

Kommer det gode tall i dag så vil det gå kjapt igjen, det er ikke akkurat stort salgspress vi ser nå, bare noen som var fornøyd med gevinsten. Kl 14?

Forøvrig meget positiv til Frontline, men kanskje mer på mellomlang sikt, gammel storhet på vei tilbake?