Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Bionor er ferdig med fase 1 og fase 2. De skal igang med Fase 3 som er siste fase før man har et produkt som garantert funker og godkjenning. Normalt får man seg en Partner i form av et stort legemiddelselskap som funder fase 3 mot en stor eierandel i sluttproduktet.

Bionor har utalt at de ikke vil søke en partner og helle finansiere selv, fordelen er at aksjonærverdien blir større. Ulempen er at de trenger en latterlig stor emmisjon.

2 Likes

Nsg spennende ? :

1 Like

Har vert en del uro i Bionor siste tiden.
Eg synst det er litt spennende, å eier noen få lodd der for spenninga sin del, bare en liten pott

Se olja da, er på 53 imåren da.
Kanskje Iox holder seg over 2kr

Jeg skal begynne med en ny investeringstaktikk. Og det er å konsekvent kjøpe i selskaper etter at spettet har solgt seg ut :grin:

5 Likes

@MK1

Har du en oppfatning av Nsg og videre der ?

@ Iox

Kampen om å oppå exit rundt 2kr fortsetter trass i betydelig høyere oljepris.
Mulig skepsisen til møtet med anh senere i juni er høy, og overskygger at selskapet nå faktisk driftes i pluss.
Lånebetingelser og forpliktelser skulle det kunne være kontroll på

@ Avm

Vær obs på denne nå da : http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=403802

1 Like

Spent på å hva som skjer etter GF nå. Ned eller opp 6 % i AVM er jo bare en vanlig dag :stuck_out_tongue: Jeg har ikke vært med på spleis før, så liten erfaring med hvilken markedspsykologisk innvirkning det pleier å ha.

Av en eller anna merkverdig grunn, så pleier det ofte å komme en tilbakegang

Det hadde ikke vært feil å få plukket litt på 6-7 kroner etter spleis…

1 Like

Jeg har også observert det samme i andre selskaper tidligere.
Vurderte å ta et lite lodd i dippen på AVM idag, men så så jeg meldingen om spleis.
Venter til den er gjennomført

2 Likes

Woah, is idag også da

Bionor :slight_smile:

1 Like

Noen så,kan gi rt i Bionor ?
Tar helt av ???

På tide! Heia Høie! :slight_smile:
Rt: 1.00
Edit: RT 1.06

2 Likes

Gratulerer!

2 Likes

hehe, ble sinnsykt hektisk en stund her nå med både FC og Bionor inne :smile: Delvis ut av FC men sitter fortsatt i Bionor.

1 Like

Måtte logge inn med mobilen, den kom raskt ned fra toppen, men med kjøp siste dagene rundt 60 så er det da plusse da

1 Like

Ja datt kjapt igjen når de kom med en tillegsmelding om at de aksepterte resultatene ble annonsert i desember 2015.
Er nok mange som slang seg på før de hadde lest alt godt nok i første meldinga.

Er bare en børsmelding ?
Tok litt mer på 80 øre