Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

509 :slight_smile:

4 Likes

Har ikke spekulert så veldig mye idet, men eg antar at Elliot management som eier tett på 30% blir en sentral aktør i arbeidene med finansiering.
Synst Avm er veldig spennende, men finansieringen er usikkertskort som blir forskjellen på lykke eller ikke for aksjonærene.
Om gullprisen holder seg over lengre tid, kunne kanskje nye lån vert aktuelt, men det begynner å haste med tri-k.
Eg antar rev split nå ikke var tilfeldig

Edit : eg ser self ar Avm kan være en potensiel rakett når alt faller på plass, og nok mangen trade muligheter underveis

1 Like

@ Plsc

Ny kontrakt : http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160613.GlobeNewswire.2020020

Noen som følger tett?
Driver bondholders med nedsalg ?

Edit : den erstatter en tidligere meldt kontrakt, så det ligger ingen økning i kontrakter

Bionor stikker ?

Ingen grunn til at den skal stikke :wink:

Men 10øre opp fra bunn, så ligner det da no :slight_smile:

Dilemma som eg synst ofte kan være vanskelig, er når eg ryker på SL eller evt selger da aksjer går ned, men eg ønsker å kjøpe tilbake igjen.
Eg røk på 81 øre på SL, ( eg sitter med dei eg kjøpte lavere ), nå når kursen er opp å snuser på utgangen, så er det fristende å kjøpe igjen, men vel vitende om risikoen av å kjøpe på en intratopp

Edit : dnm kjøpte mye før helgen, ser ut til å fortsette

Har gjort noe så sjeldent som å sikre noen lapper i Bionor idag, så den skal sikkert høyt nå

5 Likes
1 Like

Enda en blodrød dag på børsen, mange flotte kjøpsmuligheter :slight_smile: Men snur olja igjen nå og vil Brexit prege børsen de neste 2 ukene? Blir spennende :smiley:

Anbefaler å titte på the marketing group. Spennende case for min del. :slight_smile:

Du vet du er konge, når du flyr rundt i denne baljen :

2 Likes

Det er helt sjef. Jeg gleder meg til konserten :slight_smile:

1 Like

Du skal med andre ord på konserten ?

1 Like

Selfølgelig skal jeg på konserten. Skal du?

Får dessverre ikke anledning denne gang

Gig gikk inn for landing, Biotec hadde eg ventet skulle høyere opp, men den må da komme ?
Tok noen 4k der igår, dei er eg i minus på idag.
Hadde plan om å kjøpe Bionor igjen, men gryna er plassert ilag med vakre Celina sine lommepenger i Funcom

5 Likes

Glad for at eg ikke bet på Nava igår, godt i minus på dei som kjøpte på topp igår

@ Plcs

Ny kontrakt, spennende selskap

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=404167

Nå er det jaggu meg Natto og bjørnene som drar lasset her. Tror det er klokt å tre forsiktig i aksjemarkedet nå. Jeg har vektet meg ned i aksjer og har mer cash enn på lenge.

3 Likes

Låneforfall i Nsg idag, kan bli store utslag

Edit : kjøpt meg litt skogpapirer eg, sikkert ikke så lurt