Risky @kronn. Men nå ble aksjen dratt fram som kjøpskandidat i investtech sin morgenrapport, så det må jo gå bra 
Ellers så kjøpte ansatte i nsg aksjer i dag, så det er jo mulighet for at det skal gå riktig vei da
Risky @kronn. Men nå ble aksjen dratt fram som kjøpskandidat i investtech sin morgenrapport, så det må jo gå bra 
Ellers så kjøpte ansatte i nsg aksjer i dag, så det er jo mulighet for at det skal gå riktig vei da
ingen store summer, men antar låneforfallet i dag er blitt innfridd og at det kan komme en positiv utvikling i aksjen.
Holder meg stort sett til risiko papirer , ref Funcom 
@pdx når jeg spiller av en embeded video fra youtube og trykker på fullskjerm går skjermen i svart, men man hører videoen fortsette å kjøre i bakgrunnen. Noen andre som opplever dette?
Bruker en Macbook Pro.
Nsg ble presset ned, og en sikkert en sliten skbn som ville ut, gjorde at kursen endte bare ett øre over intrabunn, har nok litt sammenheng med at emisjonsaksjene er tilgjengelig for salg.
Når eg ser på meglerstatistikken, så liker eg hvem som er på topp og hvem er på bunn.
Happy med at Bionor går nedover igjen, uten meg.
Litt blandet følelser Funcom aksjene eg lot gå idag.
Ellers er det meste bare sorgen om dagen
Happy trading
Prøv å starte nettleseren på nytt, eventuelt maskinen. Si fra hvis det ikke hjelper 
Du trader ganske hardt, det er noe som heter overtrading.
Har du prøvd å sitte langsiktig i et case? Eventuelt når du selger deg ned i en aksje med gevinst, så blir du sittende igjen med bare gevinsten i den aksjen. Bare en ide.
Hver gang eg sitter med lengre perspektiv, så ender det opp med at eg går glipp av fine gevinster, dvs aksjen faller ned etter å ha hatt fin stigning, så blir eg utålmodig å går ut.
Men eg sitter jo i ro i flere, er ikke alt som blir kommentert.
Bl.a sitter eg helt i ro både i Iox og Apcl
De virkelig store pengene ligger i å finne et langsiktig case som bare vokser og vokser over tid. Det gjelder bare å finne det… Starbreeze på en 1 sek var et slikt case. Algeta et annet. Norwegian også.
@Norske skog med positiv oppdatering til markedet :
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=404238
Status finansiering
Som omtalt i børsmeldingen den 18. mars 2016 vedrørende låneavtalen med GSO og
Cyrus, har Norsk Skog gjennomført en EUR 20 millioner transaksjon for å
finansiere salgsprosessen av det geotermiske anlegget på Tasmanfabrikken (New
Zealand), og har i tillegg inngått et EUR 10 millioner lån fra GSO og Cyrus.
Initiativet med å frigjøre EUR 10 millioner i bundne kontanter pågår fortsatt.
Revisor prosess
Foretaksregisteret i Brønnøysund har forlenget fristen til å registrere ny
revisor for selskapet til 10. august 2016.
Positive overskrifter rundt Nsg, en sjeldenhet, men e24 presenter :
“Norske Skog klarte å innfri gjeldsfrist”
Hehe, dette har jeg gjort. Byttet nettleser - problem solved 
(Problemet oppstår i Safari)
Gullet tok fart det, spennende å se hur langt det går denne gang
@ Nsg med fin start på dagen, så får vi se hvor det ender, er vel noen emiaksjer som skal ut også
[quote]Alle tips fra Hegnar.no’s Investordagen 2016:
Jarand Rystad er svært bullish til oljeprisen på sikt ettersom man p.t. investerer altfor lite i ny oljeproduksjon.
Teodor Sveen-Nilsen (Swedbank) hadde Det Norske og Africa Oil som sine top picks. Statoil ble anbefalt solgt.
John Olaisen (ABG) hadde Det Norske, Aker Solutions og TGS Nopec som sine top picks. Statoil ble anbefalt solgt.
Nicolai Dyvik (DNB) var negativ til tankaksjer grunnet flåteveksten – tror ratene kan bunne ut i 2017.
Kolbjørn Giskeødegård (Nordea) anbefalte kjøp av Lerøy Seafood Gropu, Marine Harvest og Salmar samt anbefalte salg av Orkla.
Preben Rasch-Olsen (Carnegie) anbefalte kjøp av Scatec Solar og Schibsted samt salg av Rec Silicon
Peter Hermanrud (Swedbank)anbefalte kjøp av Sparebanken Nord-Norge, Kværner og Norwegian Property.
Stig Myrseth (Dovre) anbefalte kjøp av Skandiabanken, Protector Forsikring og Selvaag Bolig. Gaming Innovation Group ble anbefalt solgt.
Leif Eriksrød (Alfred Berg) anbefalte kjøp av Borregaard og Protector. Seadrill ble anbefalt solgt.
Øvrige anbefalinger:
Storebrand-forvalter Andreas Lorentzen anbefaler kjøp av Cxense, Napatech, Itera. Link Mobility, Bank Norwegian og Next Biometrics. (FA)
Goldman Sachs gjentar kjøpsanbefaling i DNB og kursmål NOK 140 etter møter med DNB-ledelsen hvor denne mener at man ikke vil se noen ytterligere negative effekter fra en ny runde med lavere oljepris. (DN)
Nordea antar at Avance Gas med dagens LPG spot-pris har tilgang til nok midler til å kunne finansiere sitt underskudd i ytterligere seks kvartaler. Banken har et kursmål på NOK 34 på rederiet.[/quote]
Siste episode i morgen
http://www.gamespew.com/2016/06/dreamfall-chapters-ends-longest-journey-week/
Ja, det er en fin dag! Sol i Bergen i tillegg 
Skal til Bergen om en uke eller to, tar gjerne en øl å diskuterer aksjer 
Det høres ikke feil ut!
7 av 39 aksjer på watchlisten er blå, resten skriker rødt med sør hals
jepp… samme her…
jeg begynner også å merke meg at det ser ut som om vi er nære ved å krysse endel støttelinjer på flere av aksjene.