Som eg sa Igår så hadde eg en liten lottopost, men eg solgte den med litt tap idag.
Lett å si etter en sånn mld at en har solgt, men samma for meg om eg er troverdig eller ikke på det.
Eg sa også at den er oses farligste aksje, å eg er på ingen måte overrasket.
Den føyer seg inn I en lang rekke med tragiske utfall for aksjonærene ærene.
Kanskje ob eierene er fornøyd ?
Jeg har nesten lyst å lage en liten youtube video og forklare folk hva tegningsretter og emisjon er for noe. Mye spørsmål og usikkerhet rundt dette temaet
Hadde jeg bare vært 100% sikker selv 
Det ville vert ett bra tiltak
Jeg har lært mye av å lese svarene deres, spørre og grave med verdigheten delvis i behold 
Er det som gjør dette forumet så innmari bra. Får alltid konstruktive svar på spørsmål.
Tror ikke du er den eneste :0)
Det var f en billig straffe…!
Kjipt når det blir gitt straffe på slikt i en så viktig kamp
Han dommer’n brude tatt seg en bolle… #italienskdommer
Dersom det blir sånn at kjøpssignalet treffer og aksjen fortsetter opp, så er eg spent på utviklingen i rettene mine,
men kveldens oljeprisfall legger nok en demper på det
Jeg var opp over 130% på Funcom alene, nå kan du dele den på 5 ca. Men, det kommer minimum 2 store og flere små muligheter til å tjene gode penger her, må dog være på ballen til rett tid. Markedet generelt sett ser skummelt ut, med stadig økende høyreekstremisme, tilbudet om forbrukslån osv osv, kan komme en skikkelig smell snart. I Funcom “vet” jeg iallefall hva som skjer fremover som tar bort noe av risiko 
Tror du ikke gårsdagens oljeprisfall på 5% kan virke negativt det meste innen olje/offshore i dag?
Hva tenker du om BWO på kort-litt lengre sikt? Tenker på en liten Lotto post, 100k.
Er de helt på kanten av stupet?
Tror de fremdeles har mye gjeld og trenger sannsynligvis bedre oljepris enn vi har i dag.
Synst du skal Være forsiktig med bwo, blir det ikke høyere oljepris og flere kontrakter så trengs det mer penger ettervert.
Eg skal ikke eie noe bwo over helgen, sitter med noen retter enda som eg vil ha ut på 5 øre.
Er ute av bwo igjen, ikke sei store summene men jaggu ble det noen tusinger i gevinst her som i Hugo.
Hva er grunnen til at prosafe holder seg så bra egentlig ?
Lurer på det samme. Den har tross alt steget bra intradag
Forstår det at det er lite Tr til eksisterende aksjonærer, da er eneste mulighet for nessnitting å kjøpe aksjen, er det så enkelt ?