Ser ut som det er fro som arrangerer fest
Edit: festen i gogl begynner kl. 14.30
Ser ut som det er fro som arrangerer fest
Edit: festen i gogl begynner kl. 14.30
Rec er en langsiktig investering. Den er ikke en aksje jeg trader i det hele tatt, men akkumulerer. Tiøringer ned er derfor foreløpig ikke uønsket. Blir ikke bekymret her før storaksjonærer evt. skulle begynne å selge.
ThinFilm trader jeg med 50% og resten selges på 8 kroner ca. Ikke før. Og ved den rette meldingen der blir jeg Long Har foreløpig solgt 2 ganger og begge med gevinst. Nå er jeg imidlertid i minus og da er det per definisjon ikke aktuelt å selge. Ikke uten negative meldinger.
Hmm… men ser på den der andregangstesten nedover… Håper den holder…
Hva tenker vi om THIN fremover, begynner å nærme seg 4 kr. Står det virklig så dårlig til, eller er den snart oversolgt. Selv om det kanskje er selskap for fremtiden, så kan vi kanskje tjene litt nå?
Jeg ville holdt et øye med DRYS på NYSE…
DRYS har alle sine Panamax knyttet direkte inn i Panamax Spot markedet. Dersom Panamax knaller til etterhvert og ikke bare Capesize da vil DRYS gå som et uvær. Panamax kommer vanligvis litt opp i kjølvannet av Capesize, men jeg kan ikke så mye om den at jeg tør si noe sikkert. Men for å si det slik ville heller prøvd DRYS enn THIN.
Det beste kjøpet jeg gjorde i Thin til nå var 4.25… jeg sier kjøp thin nå.
Vel jeg kjøper REC igjen dersom Clinton vinner valget;)
Gjerne Tesla også som sikkert vil tilby batteripakker osv.
Skummelt for øvrig med Kina og Shanghai børsene som stuper.
Litt off topic, men jeg holder en knapp på at Bernie Sanders vinner nominasjonen - tror han også kommer med ambisiøse klimamål etter hvert
Eyh!
Noen her som har kunnskap \ kjennskap, til Wrl ?
Synst den virker litt spennende, nå nærmer jo tiden seg fort for at gassen kommer i røra.
Nylig innhentet kapital, så penger skulle det vel og være frem til inntjening for gass kommer.
Eller hentet dem penger fordi dei selv regner med forstyrrelse før gass levering starter.
Var vel allerede store eiere som fulltegnet emien, så skulle jo være ett greit tegn det.
Litt seint intradag, men DNO er en å følge hvis dagens nyhet stemmer. De har olje på linje med Sverdrudfeltet og blant de som tåler lav pris best av alle. Her kan vi se en seriøs reprising etterhvert. Kursen pr i dag er en følge av uroen i landet og områdene rundt, men også at de ikke har “fått betaling” for oljen sin, noe som ser ut løser seg fra september.
For de risikoaverse vent til etter betalingen i september - jeg kjøpte litt i dag
til info for de med studiegjeld . Lånekassen tilbyr nå 2.03% rente på fastrente 3 årig.
Søknadsfrist 1-12.08
Ble ingen Wrl idag, tråkket på litt i Pho i stedenfor, så ble det noe Dno. Dno på godt over dagens slutt
Fredag satt eg eg klar til å kjøpe gogl helt på slutten, men med totalt manglende kunnskap om skipsaksjer, så turte eg ikke, ble en dårlig vurdering
Tenkte eg skulle holde meg langt borte fra olje aksjer pga pris, å sjekk prisen nå etter at eg kjøpt Dno for første gang, rett i kjeller’n
kjøp GOGL… Enten ta det supertidlig på dagen… Eller etter BCI ratene som kommer sånn rundt 12:15…
Tror GOGL lett peiser videre oppover med rater på disse nivå eller høyere…
Trygve Hegnar setter Ulltveit Moe på plass i tirsdagens utgave av FA :
Som vi har skrevet en rekke ganger, er rødt kjøtt åpenbart et miljøproblem (10 prosent av klimagassutslippene kommer fra landbruket), så Ulltveit-Moe har vår fulle støtte. Dropp biffen.
Men Ulltveit-Moes moralske problem er Big King XXL.
Han eier nemlig den norske kjeden av Burger King, og de selger vel millioner av burgere med rødt kjøtt hver dag. På verdensbasis og i Norge.
Big King XXL går som hakka møkk.
Ref slutt.
Artikkel er jo da med henvisning til dagens Vg.
Fin den. Aldri enkelt for moralistene å følge “den smale sti”. Regner også med at Peppes Pizza ikke bare serverer vegetar pizza
DNO tøffer videre, får de betalt som varslet fra september så skal denne kraftig reprises. De har sykt mye olje som skal opp, i mange tiår fremover… Høy risiko pga politisk og domestic disturbance med parasittene IS, ellers er det “barneskirenn”.
Nå er Fingerprint cards verdsatt til 11.6 milliarder svenske kroner. I forhold til denne må vel Starbreeze være rene kuppet? @Gordon
Har steget over 5000% på 3 år.
Høres mer ut som Stockholmsbørsen er noe å holde seg borte fra. Man trenger ikke være gal fordi om andre tydeligvis er det.