Skulle tatt en pott gull ja
Nå får vi tre landsledere vi kan le av; Duterte, Trump og Jung 
Edit: Det verste er at av de er Duterte den minst latterlige

Putin startet nok dagen med Champagne
I dag blir det rødt, spørsmålet er hvor rødt det blir og i hvor mange dager. Brexit ble ikke så ille som man kunne frykte etter en kort, kraftig nedgang steg kursene ganske raskt opp igjen.
Får vurdere om jeg skal legge ut trålen i dag.
Visste ikke at det var så mange sprø amerikanere.
For ikke å si så mange hodeløse kvinner.
Men Trumps kvinnesyn er åpenbart akseptert over there!
Jeg har håpet at Trump skulle vinne hele veien jeg. Han rører i en del som burde røres i. Håper de kjører over Kina så tidene med 1 dollars søppel og piratkopier snart er over. Det er miljøet som taper på det.
Jeg mener også det er på tide å anerkjenne Russland og deres styrke. Å holde Russland utenfor funker ikke lenger. Tenk hva USA og Russland sammen kan utrette. Jeg håper faktisk Trump setter seg ned med Kim Pling Plong også. Hillary sin politikk er utprøvd og oppbrukt.
De som tror de er sofistikerte gråter, de rike sofistikerte skåler. 2 elendige kandidater hvor den som er tøffest i trynet vant. Det går nok bra, han får ikke gjort som han vil.
Dette var et stort FU til det venstreorienterte massemedia og et stort FU til politisk korrekthet. Sånn sett vant den beste kandidaten. USA hadde valget mellom klovnen og slangen, og da er det lettest å gå for klovnen.
Trump når alt har roa seg er ikke så dumt for oss her Nordpå, Han vil jo normalisere forholdet til Russland. Som er positivt for oss som nærmeste nabo. De som bør være bekymret er Saudi. Så vi lever i en spennende tid! 
Dæven hvor synd det er at jeg er tungt eksponert i aksjer atm. Det er nå man skulle ha masse kontanter. I dag kan man jo nesten kjøpe hva som helst på børsen til 5% salg.
Skandiabanken er jo bare så jævlig rævva:
Får ikke opp mine aksjer, får heller ikke opp Favoritter under Kurslister.
Ikke det at det betyr en dritt, har ikke noe å kjøpe for og skal absolutt ikke selge, men det er da for dårlig!
Samme her. Hadde ikke ventet at Trump ville vinne, men er fortsatt usikker på hvordan dette vil påvirke børsen. Kan ikke se noen umiddelbare farer? Jeg er ikke enig i politikken, men det er et annet spørsmål.
Styrer unna amerikanske aksjer med store pengebeholdninger i europa ( som apple). Er en fare for at de må flagge penger hjem. Ellers tror jeg verden er ganske lik imorgen som idag.
Benytter anledningen idag til å handle litt.
Og der er jeg i pluss. Porteføljen var på et punkt ned med et 5-sifret beløp… Note to self: alltid ha litt cash tilgjengelig før globale hendelser som dette.
Eller mener du i morgen som i går? 
Mer som at vi enda lever, dommedag utsatt Atomkrig ikke hendt. Osv.
Med mindre man bor i saudi arabia så er ikke Trump som president et kjempeproblem.
All time High på porteføljen med stor margin. Så ikke helt den komme
Helt utrolig, Oslo ender i pluss og USA buller! Nei, så ikke det komme!
5100kr rikere fordi Trump vant. TAKK Unibet 
Endte også 0% endring i min portefølje idag, hærlig!
Rare greier. Virker som om markedet bare er glad for å få det avklart, uavhengig av resultat. Så jo noe av det samme etter brexit-valget, men like vel uventet at det skulle gå så fort opp igjen.
Brukte dagen på å kjøpe litt