Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Gjør ofte en feil ved å ikke ligge lavt på kjøp om det skal komme dupper, denne gangen var det i Qec eg ikke lå med ordrer lavt, men burde ha gjort.
Hadde håpet at eg snart hadde lært meg spillereglene.

1 Like

Songa NÅ??? Aksjene ute ???

Jaaa /nei :slight_smile: Det er omsatt for 60 mill,fortsatt 8400 mill igjen…Så er det bare å tippe hvor mange som kommer til salgs. Nordnet er topp kjøper, ikke akkurat de med mest cash. Så avventer litt med å se om markedet metter seg

1 Like

Lurt og vente litt… da tenker jeg…

Tok noen selv på 18 øre i dag. Har lang horisont på denne.1-2 år. Kan nok være man kan fiske på 16-17 også, men de som absolutt skulle selge ut i panikk, solgte ved åpning helt ned til 0,14 så det spørs hvor langt ned den vil gå. Vil tro at oljeprisen også gjør sitt til at 0,18-0,19 er ganske sterk.

1 Like

Nå når eg har muligheten til å kjøpe billigere qec, da tørr eg ikke :wink:

Aga, noen som kjenner på virkeligheten i dag ?

Flott det finnes altså en grense for hva man kan finne på i emisjoner. Gode nyheter for oss investorer.

3 Likes

Ja, problemet er bare at man kan bli dobbelt straffet, først utvanning gjennom en kjip emisjon og så blir selskapet mindre verdt siden de må ut med bøter og dessuten får dårligere rykte.

2 Likes

Ja, men håpet er at selskaper som tenker i slike emisjons-baner i fremtiden, vil legge denne ideen i søppelkassa der den hører hjemme pga. denne boten. Styggeste emisjon jeg noensinne har sett dette her.

1 Like

@paddy følger du dno enda ? Noen synspunkter på dagens nyhet ?

HEXAGON
TILL DISCIPLINNÄMND EFTER RAPPORTKONFERENS - SVD (Direkt)
2016-11-16 17:21
STOCKHOLM (Direkt) Stockholmsbörsen kommer med all sannolikhet att ta Hexagon till Disciplinnämnden.

Det skriver Svenska Dagbladet Näringsliv på onsdagen, baserat på ej namngivna källor.

Skälet uppges vara den presskonferens fredagen den 28 oktober där vd Ola Rollén inte nämnde att han satt anhållen samtidigt som han presenterade kvartalsrapporten.

Personal från polisen fick sitta med då rapporten presenterades, för att garantera att Ola Rollén inte skulle förstöra några bevis i brottsutredningen.

Efter presskonferensen fördes Ola Rollén till Oslo, och på lördagen häktades han misstänkt för insiderbrott.

Eg ble fintet av Qec dansen, og halvukeslønn i tap er unnagjort

Blir Jin som gogl var for ett år tilbake( eller kanskje enda lenger), gikk og gikk ?

1 Like

Virker jo som at ratene nå går høyt og da vil disse selskapene være back in business igjen. Q3 bør indikere oppgang og Q4 2016 blir nok fasit på det antar jeg.

Sitter du i Jin ?
Hvem kjøpte storposten igår ?

Ja, har en liten post i Jin og GOGL. Følger ikke så nøye med egentlig. Avventer nå Q3 og så Q4 før jeg ser hva som skjer videre gitt at ratene holder seg.

Spennende nettokjøpere i Jin vertfall

Alligator Bioscience

Noen som har sett på denne?

@Hakon Så du var inne i betsson. De tok opp lån på 1 milliard nå, hvem kjøper de opp tro? Mr Green?

Vanskelig å si. Gjorde en rask trade der bare før jeg økte i Funcom i går igjen :wink: