Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Virker som folk tar godt imot på 7.5-8kr, Så 2 poster på 10k og 1 på 20k der.

Hyard er definitivt på lista ja @Kronn

Har en søster som er advokat men hun tar nok ikke slike småoppdrag…

Av erfaring er det lurt å sjekke om det finnes advokater som har vunnet tilsvarende saker, som er tilgjengelig på markedet. Tror feks det blir “overkill” for deg med en advokat av typen Elden eller BA-HR…

Hehe ja det er derfor jeg tenkte å høre her :slight_smile: har en som jeg har brukt før hos Sørli & Co men det koster deretter!

Prøver meg først og fremst å strongarme de til å gi oss 5000 dollar for å droppe saken

2 Likes

Et lite spillselskap som går under radare her på forumet er Isbit games som man kan få eksponering mot gjennom å kjøpe intellecta

Intellecta mcap er 120,75 MSEK og eierandelen isbit verdsettes til ca 49 MSEK. Andre eiere i Isbit er Zlatan og Almir Listo :smiley:

[quote]
INTELLECTA
ÄGARANDEL ISBIT GAMES VÄRDERAS TILL CA 49 MLN KR (Direkt)
2016-11-11 08:41
STOCKHOLM (Direkt) Den av Intellecta delägda spelstudion Isbit Games har genomfört en riktad nyemission till riskkapitalbolaget Back in Black Capital för att säkerställa rätt resurser för fortsatt expansion.

Efter nyemissionen är Intellectas ägarandel i Isbit Games 38,1 procent av aktiekapitalet. Det motsvarar ett värde på cirka 49 miljoner kronor eller 10:79 kronor per Intellecta-aktie.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Kapitaltillskottet sker genom en riktad nyemission om 10.084 aktier motsvarande 15 procent av aktiekapitalet till ett värde av 19,3 miljoner kronor till riskkapitalbolaget Back in Black Capital Ltd som backas av bland andra Lundin-familjen och Per Brilioth.

Samtidigt med den riktade nyemissionen avyttrar Markus Koos familjeföretag Kyrkudden 2,5 procent av sina aktier till åtta nya mindre delägare varav en är Almir Listo, Global Brand Director på Starbreeze.[/quote]

3 Likes

En fin dag å sitte i Photocure +9% / Stillfront +7%. Vurderte å kjøpe meg mer opp i Stillfront, men kom aldri så langt. Vurderer Seamless også, får se om jeg klarer å få gjort litt bunnfiske der…

Tanker Investments med -4% er fortsatt like begredelig. Amatørmessig av meg å ikke ta tapet der tidligere. Doblingen av antall aksjer på 55kr kunne jeg ihvertfall vært foruten.

2 Likes

Jin is going down

3 Likes

Vi satt og bablet litt om Arcus IPO på chatten, vad tycks folket?

2 Likes

Jeg kan nesten vedde på at den skyter til himmels den første dagen før den lander igjen

1 Like

Synd at de ikke har med Earnings i det diagrammet, bare EBITDA justert for engangseffekter.

Noen fler som skal tegne seg i arcus? Om ikke så kan jeg droppe å lage tråd :slight_smile:

2 Likes

Mekk tråd du :wink:

1 Like

Moro på chatten

1 Like

Chatten <3

1 Like

Det jeg ikke liker med å selge alt i NANO i dag i håp om å gjøre en trade, er at det ødelegger snittet ditt fullstendig. Det er mye hyggeligere å være med flere 100% i pluss rent psykologisk synes jeg.

8 Likes

Inne i nettbanken mener du?

Helt enig med deg. Kunne lett å ha solgt alt på 102 og kjøpt tilbake på 97, men desverre så ender man da opp med 97 i snitt :smiley:

Du kan kjøpe tilbake mye billigere enn det tror jeg.

1 Like

Mye er relativt. “Hvor mye” ? Jeg tror den vil snu på 89.

1 Like