Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er vanskelig å si nå, hvis mitt scenario slår til så blir det å se etter en ny bunnformasjon der den som tror på caset kan kjøpe. Er ikke synsk.

Pareto har gjennomgående vært det norske “ikke retail” huset som har vært mest aktive inn og ut i aksjen, i dag dominerer de salgslisten. Nå har aksjen vært innom og touchet 103, da er det mange som kommer til å tenke “BILLIG” om den toucher 90.

1 Like

Hvilket selskap er mest verdt (høyest market cap) i 2020

• NAS
  • NANO
  • NOD
  • STAR
  • FUNCOM

0 stemmegivere

1 Like

Noen tips om smarttelefon til rundt 2000 kroner, jeg har en 14-åring som skal ha ny telefon, og far betaler…

Ser på Huawei, han ønsker seg P9 men jeg synes den er for dyr, Nexus 5x er også alternativ, men for dyr.
Noen der ute som har tips?

Du som har så mye Nano aksjer til en så lav inngang bør koste på kid’en en P9 :slight_smile:

Kjøpte Sony Xperia til kona i fjor til rundt 3000 kr. Hun er strålende fornøyd. Se om ikke utgående modeller kommer på tilbud på fredag (garantert!)

Kjøp den med ett abbo, så blir det billig :wink:

Problemet er at Nano aksjene skal ikke selges på mange år enda, skal for pokker ikke ha noe utvanning her! :smile:

Skal sjekke tipsene dine :slight_smile:
Er jo noen BF aviser i posten allerede, men har ikke funnet noe enda.

Pokker, dette var dagstilbud, utsolgt nå…

Hehe, du trenger bare selge 80-90 aksjer for en splitter ny Iphone :smile: Sjekk prisjakt - de pleier å ha grei oversikt på BF. Satt å kjøpte masse stæsj i fjor - tok fri fra jobb og handlet inn 80-90% av julegavene på nett. Tenker å gjøre det samme i år :wink:

2 Likes

Forstår du ingenting? Null utvanning i Nano! Er du klar over hvor mye 80-90 aksjer i Nano blir verdt? Det er snakk om 20-30000. Minst! :joy:

Kvalitetsmat fra Vestlandet

6 Likes

Her snakker vi skikkelig god mat!

Haha :smile:

1 Like

Visste ikke det var døde dinosaurer på vestlandet.

5 Likes

Er litt av vert her :sunglasses:

3 Likes

Kvalitetsmat og kvalitetsmat, lite kvalitet over en gammel utdødd tradisjon som alle på død og liv skal gjennopplive! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hva med Huawei P9 lite? Det er omtrent samme telefonen, bare hakket billigere :slight_smile:

1 Like

Sett på den, grei bortsett fra kamera, og det betyr kanskje ikke så mye…
Han har en Lumia 640 som er ok, men det er noen apper som ikke finnes på windowsphone…
Ser bra ut Huawei, har selv iPhone som jobben betaler, jeg hadde ikke betalt så mye selv…men bra jobbverktøy…

Dyreste. Mobiltelefonen. Ever.

1 Like

Du er inne på noe, tradisjonen er utdøende, men det smaker vertfall veldig godt :ok_hand:

1 Like