Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Woah, pgs henter 1,9milliarder bare lommerusk under sluttkurs i går, imponerende

1 Like

Egentlig ingen nyhet da vi vet dette kommer. Ser uansett ut som gulltiden for forbrukslånsbankene er over.

1 Like

Slik jeg har forstått det gjelder det bare den form for markedsføring som drives i dag. Eller er dette bare ett av forslagene som er kommet frem?

Det er bare et av forslagene. Tror man kan forvente innstramninger på flere områder.

1 Like

Sony Xperia av en variant kan jeg anbefale, som regel overlegen standby tid for meg. Min er 2 år gammel, og modellen er ca. 3 år gammel tror jeg (Z3) og den holder for meg i ca. 2 dager per lading fortsatt, i starten 3 dager+.

Takk :slight_smile: nker den bra å spille med også, er det stor forskjell på de forskjellige mobilene når det gjelder spilling?

Spiller lite på mobil for å være ærlig, men den har Android operativsystem som alle andre og mye ram og min eldre versjon har minnekort og slikt også. Hør med noen i en butikk, eller sjekk amobil.no for anmeldelser av nyere Sony modeller.

1 Like

Takk skal du ha. Når det skal være en overraskelse så blir det litt vanskeligere :slight_smile:

Eventuelt, se på en eldre toppmodell, de er ofte mye rimeligere enn de aller nyeste modellene. Fortsatt gode.

1 Like

Tatt Pgs rundt 26.2

edit : tatt litt mer run 25.6

1 Like

Satt og så på den i månedsskiftet juli/august og lurte på om jeg skulle hive inn en slant. Jeg gjorde ikke det, da jeg syntes den var for usikker. Sitter og angrer litt på det nå ja.

Hvorfor kjøpes det havi nå ?

Når ALLE aksjene dine er røde. #DenFølelsen

Porteføljen ganske nøyktig 10% ned fra ATH. :slight_smile: Papirpenger

3 Likes

Den følelsen av at man prøver å bunnfiske Oceanteam og håper at de kommer med gode nyheter om at refinansieringen er i orden : ) Villeste risiko : )

Eg er ikke fornøyd med egen innsats idag, eg slapp litt Funcom på 1,55 ( nei, ikke alt )
Kjøpte så litt Pgs som lenge låg noen kroner i pluss, men som fallt sammen.
Så skulle eg gjøre meg klar til Trvx, men rett foran nesetuppen min, kom det en tulling fra DNM p sopte til seg.

Som sagt, skuffet.
Å ikke nok med det, det ble kjøpt nye “godstoler” til hytta idag, utgiftene ble større enn inntektene idag
Håper på en bedre dag imorgen :grinning:

1 Like

Qec moden for en rekyl ?

Noen tipps til mine Pgs med snitt på 25,85?
Var ikke tenkt å sitte mangen dagene, var jakten på raske prosenter

Qec inngang idag ble OK

Kan bli veldig bra i 2019 :wink:

1 Like

Det er lenge til :thinking:Spennende å se om den NP bryter 3 eller om den skal nedigjen