Jeg hoppet på nå, prøver å bli med på neste bølge 
Den bør bryte opp av fallende trend, emisjon ble gjennomført på kr3, så det kan være ett litt slitsomt øye gjennom 3
Blir nok en veldig kortsiktig post for min del så 3kr burde jeg være fornøyd med. Om den går nå så tenker jeg å sette på en trailing stop loss. Fin dobbel bunnformasjon om 3,25 brytes også
går Qec gjennom 3 og Funcom holder seg, så blir det is på hele gjengen 
merk, det er lenge siden kronn har kost seg med is nå, det har vert en mager høst
Ser ut til at det kan bli gøy i morgen også! 
Vi skal få oss hund. Her de to rasene som scorer høyest poengskalaen for travel småbarnsfamilie med nabohunder. Vi har valgt å gå for den siste. Har noen her erfaringer?
Staffordshire bullterrier
Og forresten, navnet på rasen betyr mindre i denne sammenheng ;):
Cockapoo
Hmm… Synes ikke det som skrives her nødvendigvis stemmer med det du ønsket av en hund: http://www.yourpurebredpuppy.com/reviews/staffordshirebullterriers.html
Tjena.
Har ikke Staffordshire selv, men har en del bekjentskap som har dem. Har for det meste gode erfaringer. Syns kanskje enkelte har en tendens til å være ganske trassige og prøver å hevde seg. Usikker på åssen det går med små barn(?).
Skulle det være aktuellt med en annen rase, ville jeg tatt en kikk på Labrador. Har ennå tilgode å møte en labrador som ikke er snill som et lam. Kjempemye personlighet og enkle å dressere.
staffordshire bullterrier
også kalt nanny-dog, er lettlært, veldig stille, med lite bjeffing. er supersosial, og veldig barnevennlig. Er glad for lange turer, men går ikke amok om det skjer kun i helgene. Er langt fra en vakthund, kommer det innbruddstyv vil han sikkert bli glad for selskap.
negativt- har korte bein og kan ikke springe lenge og langt, altså med sykling. Har kort pels, og fryser fort på vinteren, og sliter i varmen på sommeren. Og viktigst v alt… meget viktig å sosialisere med andre hunder fra valpestadiet, slik at det lærer de sosiale kodene med andre hunder.
Les gjerne om denne rasen, de har ufortjent dårlig rykte, og mange misoppfatninger omkring rasen.
Jeg leste et par andre ting på nettet også og det var de to rasene som scoret best i et par tester vi tok.
Oppdragelsen til Staffordshire Bull Terrier
Staffordshire-Bull-TerrierDet viktigste er ubegrenset vennlighet parret med litt fasthet. Den er som helhet lett å oppdra og uhyre lærenem. I alminnelighet er Staffordshiren så kjærlig og vennlig at man vil tvile på at den overhodet kan vise tenner, men innbruddstyver som i nattemørke har forsøkt å bryte seg inn inn for å stjele kan fortelle noe annet. Tyvene kan komme seg inn i et hus, men hvis det er en Staffordshire Bull Terrier til stede kommer de ikke ut igjen før husets eier kommer.
http://www.webforumet.no/nytte/staffordshire-bull-terrier/
Men jeg kunne aldri hatt en hund som ser så stygg ut. Når den andre hunden som scoret høyest både ser utrolig fin ut og samtidig alle er enige om at både Cocker Spaniel og Puddel er fine raser, men at sammen blir de enda mer fantastisk i Cockapoo.
Se på den da! ÅÅååå sååå fiiiiiin 
En Labrador blir litt for stor for oss. Hvis jeg skulle hatt en stor hund ville det blitt Berner Sennen. Det har svigers. De er bare helmaks 
Nevøen min har en sånn staff. Nå er nok ikke han den proffeste på dressur, og hunden er for all del snill. Men forferdelig stressete type, bjeffing på nabohunder, i det hele tatt, jeg er ikke storfan.
Ikke jeg heller. Ble overrasket over testresultatet, men så forelsket jeg meg i Cockapoo’en… Haha vi får oss jo sikkert minst 100 latterkramper bare av navnet
HAHA! 
Vi hadde dvergscnauzer, farge salt/pepper lik denne:
Fantastisk hund, ikke stor fysisk størrelse men suveren turkamerat.
Det er en ulempe, det er mye pelsstell, belønningen er at en får en pen hund, en slipper sgs alt av hundehår, kan omtrent ha sort dress på og ha hunden i fanget, røyter ikke men må nappes.
I tillegg er dvergschnauzere allergivennlig.
I tillegg finnes ikke penere hunder, og det er helt objektivt! 
Jeg har Schivava!
Wow Nordnet:
25.11.2016·11:07:15 Svare
Problemer med ordre og kursinformasjon
Vi opplever for øyeblikket problemer med handel på Oslo Børs, Nasdaq Nordic og Nordic Derivates. Vi jobber med å løse problemet og kommer tilbake med mer informasjon.
Hilsen Nordnet Kundeservice
Nordnet! skjerp dere